ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

بدون عنوان

1391/4/21 22:47
نویسنده : یه مادر
321 بازدید
اشتراک گذاری

همین رو کم داشتم ، احساس میکنم دچار عفونت لثه شدم.............

واقعا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

توی سال 91 تقریبا هر ماهش یه مشکل جدید برام پیش اومد. حاملگی ناموفق و درد و مشکلات

بعدش ، آسیب دیدن معده ام و حالا هم که لثه هام اینجوری شده.

سختمه که به همسری چیزی بگم ، اسم دندونم میاد اخماش میره تو هم ، دفعه قبل که اینجا

بود بهش گفتم دندونم درد میکنه ، طفلی چشماش گرد شد ، میگه جدا تو چند تا دندون داری

از روزی که یادشه من با دندون هام مشکل داشتم و دارم ، جنس دندون هام خیلی بده ، به روز

خورده شدنش رو میبینم ، از شانسم دندون پسری هم تا اینجا کلی مشکلات داشته .

دو سال پیش که با بیهوشی دندونش رو درست کردیم و دکتر خدانشناس به دروغ گفت 10 تا

دندونش رو عصب کشی و ترمیم کرده ، هیچ مدرکی هم ازش ندارم ، البته میخواستم شکایت کنم

ولی بهم گفتن ارزش درد سر کشیدن نداره ، ولی خیلی دلم سوخت ، بچه ام تا یک ماه کابوس

میدید ، اون موقع 750،000 تومن هزینه کردیم ، به هفته نکشید دندون شماره 1 تاجش افتاد

بعدی و بعدی و بعدی و الان نزدیک دو ساله که گل پسرم 4 تا دندون جلویی بالاش فقط ریشه است

که خدا رو شکر لااقل اون با موادی پر شده بود که عفونت نکرد و حالا هم که دوسال زودتر داره

دندون دائمی در میاره.................

وای خدایا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الان که داشتم از نخ دندون استفاده میکردم به محض اینکه نخ رو لای دو تا از دندونهام گذاشتم

بدون هیچ فشاری دهنم خونین شد و بعدش دیدم که چند نقطه از دهنم همین مشکل رو داره

البته چند روزی بود که لثه ی بین دو دندون که یکیش درد و پوسیدگی داشت متورم شده بود

خدا کنه با درست کردن این دندون مشکلم حل بشه.

خدایا خودت هوامو داشته باش  ، میدونی که همسری چقدر روی مریض شدن و مشکل داشتن

حساسه ، اولین حرفی که میزنه اینه که تو چرا مواظب خودت نبودی ، هر وقت مشکلی داشته

باشم میگه من که بهت گفتم به فکر سلامتیت باش ..................

دلم گرفت......................................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ilijoon
23 تیر 91 0:40
بسيار زيبا بود
ilijoon
23 تیر 91 0:42
واي چقدر بد ناراحت شدم ان شاالله كه مشكلتون برطرف شه وسالم وسلامت باشيد صبور باشيد ان شاالله همه چيز درست ميشه
ilijoon
23 تیر 91 0:43
ممنون گلم كه به يادمون بوديد وبهمون سر زديد
ملی مامان میکاییل
24 تیر 91 23:07

خدا ذلیل کنه دکتره رو این بچه رو اذیت کرد ؛ آی من لجم می گیره ببخشید آآآآ ، این مردا می شینن اون دور می گن لنگش کن مگه لثه دسته خودته دانیال هم همینجوره


به قول محمدرضا:
آرام باش عزیزم
حرص نخور خواهر ، چه کنیم دیگه...........
نسترن(یک عاشقانه آرام)
25 تیر 91 21:54
آخی الهی بمیرم حتما خیلی درد داره و اذیت میشید نه؟ چی بگم؟بیشتر مراقب خودتون باشین توروخدا ما هم نگرانتون میشیم
مامان نفس طلایی
26 تیر 91 14:58
وای شوهر منم همین طوریه همش میگه چرا به خودت نمی رسی و مراقب نیستی ؟ گاهی میترسم بهش بگم دندونم درد می کنه ... دندون درد خیلی بده ایشالله زودی خوب شی ... اگه تهران هستی دکتر بسیار عالیی سراغ دارم خواستی بگو شمارش و بهت بدم ...