ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

بدون عنوان

1391/4/21 17:22
نویسنده : یه مادر
294 بازدید
اشتراک گذاری

متولدین اسفند : سبز

رنگ بخشنده فطرت آنها سبب شده تا اصولاً عاری از هر نوع حرص و طمع

باشند .

سرشت دلپذیر ٬ جذاب و در عین حال تنبل متولدین اسفند شما را تحت تأثیر

قرار می دهد . مژه

او نسبت به همه قید و بندهایی که محدود کننده هستند بی اعتناست به

شرط آنکه آزادی خیال پردازی را از او نگیرند.

 حس خوبی پیدا میکنم وقتی میگن اسفندیها چجوری هستن . حتی از کلمه

تنبلش هم خوشم میادبغل

 

متولدین آذر : بنفش

متولدین آذر اغلب اوقات شاد و خونگرم هستید . ولی هنگامی که از

صمیمیت فطری آنها سوء استفاده شود آنگاه از کوره در می روند .

عصیان علیه صاحبان قدرت و قوانین و مقررات دست و پاگیر در میان

متولدین آذر شایع است . او هرگز از دعوا و در گیری فرار نمی کند و از

کسی کمک نمی خواهد . همچنین متولدین آذر هرگز تحمل این را ندارد

که کسی آنها را به نادرستی و عدم صداقت متهم کند .

یک اتهام غیر منصفانه و بیجا ممکن است خشم آنها را شعله ور کند ٬

پس در نحوه بیان کلمات با متولدین آذر خوب دقت کنید چرا که آنها اول

دست به عمل می زنند و بعد به عواقب آن می اندیشند.زبان

 

 

واقعا همینطوره ، قابل توجه شما ، آره دیگه خودتعینک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سمانه مامان پارسا جون
21 تیر 91 17:25
چه جالب منم اسفندیم



خوشبختم عزیزم
نایسل
21 تیر 91 19:04
منم اسفندی هستم خیلی دوسش دارم ماه تولدم رو


عالیهههههههههههه
من عاشق اسفندم
بوووووووووووووووووووووووووس
نایسل
21 تیر 91 19:04
اره خداروشکر شوهرم سالمه داشتماون روز از نگرانی میمردم
ilijoon
23 تیر 91 0:45
متاسفانه من هم آذري هستم ولي جدا يه كمي به خصوصياتم شباهت داشت
ilijoon
23 تیر 91 0:45