ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

بابا

1392/11/20 14:15
نویسنده : یه مادر
292 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز دوست بابا همراه شوهرخواهر خودش رفتن تهران و توی بیمارستان مورد نظرشون که

شوهرخواهره اونجا واسه خودش حسابی نفوذ داره برای بابا تخت گرفتن و با پزشک هم هماهنگ

کردن ، امروز 4 صبح بابا و مامان و مهدی و برادر همون دوست بابا رفتن تهران .

دم دوستای بابا گرم ،  از زمانی که چشم باز کردیم اونها از عموها و داییهامون به ما نزدیک تر

بودن ، برای مامانم از هر برادری بیشتر برادری کردن خدا حفظشون کنه.

خاله زهره و شوهرخاله هم تهران خونه دخترشون بودن که موندن تا کار بابا انجام بشه .

از ظهر که بابااینا رسیدن بیمارستان همه اونجا هستن ، خدا رو شکر که مامانم تنها نیست

کِشتی داداش مسعود اینها هم رسیده ایران ، حالا قرار شده خانمش یه جوری بهش بگه جریان

رو تا اون هم اگر خواست بره پیش بابا ، طفلی داداشم قرار بود برای 10 روز بیاد خشکی و دوباره

بره البته بعد از 3 ماهه که میاد . حالا نمیدونم برنامه ش چی میشه .

من هر لحظه با مامان در تماسم ، دکتر بابا رو ویزیت کرده الان منتظره که بره برای آنژیو و

دکتر گفته اگر 3 شنبه تعطیل نبود عملت میکردم الان هم گفته برای 4 شنبه عمل بشه .

میخوان دریچه میترالش رو عوض کنن .

توکلم به خداست

ان شالله همه بیماران شفا پیدا کنن

ان شالله هیچ کس گذرش به بیمارستان و دوا درمون نکشه ، ان شالله هیچ کس برای درمون

عزیزش مستاصل و گرفتار نشه

آمین

علی میگه همه پدر و مادرها برای بچه هاشون عزیزن ، میگم آره ولی بابای من برام یه چیز

دیگه ست ، من بابام رو خیلی اذیت کردم خیلی........... ولی اون با درایتش با محبتش

با عشقی که به من داره عشقی که همه خبرش رو دارن ، من رو بخشید ، کمکم کرد

همه زندگیم رو ، همسرم رو ، آرامشم رو ، همه چیم رو اول از خدا و بعد از بابام دارم...

این رو قبلا هم نوشتم باز هم میگم ، بابام همیشه بهم گفته : اگر همه ی دنیا بر علیه تو

باشند من همیشه پشتت هستم و هواتو دارم...................

عاشقتم بابا...............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نفس طلایی
20 بهمن 92 23:30
عزیزدلم سلام ... دعاگوی پدرت هستم ... توکل بر خدا انشالله به حق حضرت معصومه (س) شفای عاجل و کامل می گیرن .... اگه کاری بود حتما بهم بگو دوستم
یه مادر
پاسخ
سلام خواهر گلم ممنونم از لطف و مهربونیت ان شالله همه بیماران شفا بگیرند شرمنده محبتت هستم عزیزم
مامان مطهره
21 بهمن 92 10:33
سلام عزیزم انشاالله که صحیح و سالم برمیگردن خونه. به خودت مسلط باش فقط و فقط براش دعا کن
یه مادر
پاسخ
سلام فائزه جان ممنون خواهری