ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

بدون عنوان

1392/11/19 9:12
نویسنده : یه مادر
288 بازدید
اشتراک گذاری

من همیشه از اینکه عزیزانم رو از دست بدم ترسیدم و میترسم

فکر نبودن پدر و مادرم اصلا در ذهنم جا نمیگیره و مطمئنم خدای نکرده همچین روزی فرا برسه

من از دست میرم

من از دیروز دارم پرپر میزنم ، اسم بابام بیاد اشکم سرازیره

دیروز رفتیم خونه مامانم ، صبحش به همسری گفتم مامانم چند روزه سر حال نیست هر کاری هم

میکنم نمیتونم سر در بیارم چش شده ، گفتم علی ببین اگه چیزی رو پنهون نکرده بود

بابا یک هفته ای بود که ضربان قلبش شدید شده بود ، مثل اینکه 4 شنبه شب حالش بد

میشه ، الهی بمیرم براش

بابام رو بردن ccu ، بابام 1 شب ccu بوده و من نمیدونستم ، الهی بمیرم واسه مامانم که از مریضی

بابا وقتی میخواد حرف بزنه سرخ میشه و چشماش پر اشکه ، یادمه از بچگیم تا الان همیشه

مامان به بابا میگه : الهی من پیش مرگت بشم ........

دکترش گفته باید در اولین فرصت و بدون هیچ وقفه ای جراحی بشه، گفته دریچه میترالش باید

عوض بشه گفته به نصف قلبت خون نمیرسه................

آخ که دارم میمیرم برای بابا...................

التماس دعا دارم

خدایا خودت خوب میدونی بابام به خلق تو چقدر خدمت کرده ، خدا انصاف نبود بابای من که

اینهمه مراقب خودش بود یهو اینجوری بشه

خدا ، تو بزرگی ، تو حکیمی و تو کریمی ..........خدا هوای بابامو داشته باش.........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

علامه كوچولو
19 بهمن 92 9:22
سلام اتفاقا خدا هميشه بنده هاي عزيز و خاصش رو ابتلاء به امتحانات سخت ميكنه انشاءالله كه به سلامتي عمل بشن و در كمال صحت و عافيت به كانون گرمتون برگردند
یه مادر
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از لطف و مهربونیتون
یک عاشقانه آرام
19 بهمن 92 9:23
ای وای خدا شفاشون بده ایشالا خیلی براشون دعا میکنم ایشالا سایشون همیشه بالا سرتون باشه خصوصی
یه مادر
پاسخ
ممنونم نسترن نازنینم
پرستو
20 بهمن 92 12:54
سلام. برای پدرت آرزوی سلامتی میکنم... حتما سر نمازم دعاشون میکنم عزیزم نگران نباش حتما خوبه خوب میشه حالش...
یه مادر
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از لطف و مهربونیت پرستو جان
مامان عليرضا
20 بهمن 92 14:38
سلام اميدوارم حال پدرتون خوب بشه و عمل موفقيت آميزي داشته باشن. توكلتون به خدا باشه.خدا خيلي مهربون تر از چيزي هست كه ما بنده هاش فكر ميكنيم.
یه مادر
پاسخ
سلام دوست مهربون ممنونم از حضورتون و از لطف و محبتی که به من داشتید
مامان نفس طلایی
20 بهمن 92 23:32
اللهم اشف کل مریض
یه مادر
پاسخ
اللهم اشف کل مریض
طاهره
21 بهمن 92 20:14
salam elahi khodashafa bede ghadresho bedoon age oost dashti baham tabadl link dashte bashim be web logam sarbezanid ta darsoorat tamayl shomaro link konam ookool.bolgfa.com
سمیرا
29 بهمن 92 12:38
عزیزم به خدا توکل کن خوب میشه ایشالا، الان علم خیلی پیشرفت کرده ان شاا... عمل میکنن و خوب میشن، بابای منم عمل قلب باز کرد خیلی اذیت شدیم خیلی سخت بود ولی به لطف خدا بخیر گذشت، فقط بخدا توکل کنید