ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

بدون عنوان

1392/11/7 22:34
نویسنده : یه مادر
175 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها خیلی تنبل شده ام

همش خسته ام همش خوابم میاد

باز هم دلم رانندگی توی یک جاده خلوت و طولانی خواست با این تفاوت که منه همیشه عاشق

بارون ، الان دلم اون جاده رو توی هوای آفتابی میخواد دلم میخواد دو طرف جاده دشت های طلایی

و سبز باشه (البته اینها دور و برم زیاده ها ولی نمیتونم برم اونجوری که دوست دارم لذتشو ببرم)

خونه رو ریختم بهم حالا نمیدونم چجوری جمعش کنم ، دوباره افتادم به جون اتاق پسری و دارم

از خودم طرح و مدل ابداع میکنم برای تختش

مامان دوست محمدرضا توی آزمایشگاه کار میکنه ، ما با هم خیلی صمیمی شدیم ، دیشب

که بعد کلاس زبان بردم برسونمشون بهش گفتم حال و روزم چجوریه گفتم مامانم اینها سابقه

مشکل تیروئید دارن ، گفت حتما بیا آزمایش تیروئید بده ، بعد چندتا سوال پرسید گفت حتما

باید آزمایش قند بدی ، دوباره سوالهای بعدی : یادت باشه چربی رو هم تست بدی و و و ....

خودم اینها رو از قبل میدونستم ، طفلک دوستم چشاش گرد شده بود میگفت تو چرا اصلا

مراقب خودت نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بگذریم............

فعلا زنده ام و همین خوبه

البته امشب شام نخوردم و فردا قراره برم آزمایش

دو تا کیک کاکائویی هم امشب پختم برای پسری و همکلاسیهاش ، روز قبل تولد پیامبر به

خاطر اینکه اسم پسری از روی اسم پیامبر هم بوده برای بچه ها کیک پختم و پسری برد

بچه ها موقع تطیل شدن با ذوق بهم گفتن که خیلی خوشمزه بود

این سومین باری بود که براشون کیک میبردم ، دیدم درست کردن یه کیک که کاری نداری

وقتی میشه به این راحتی لبخند و نشاط بچه ها رو دید پس چرا خودم رو از همچین نعمتی

محروم کنم ، حالا گفتم هفته ای یکبار براشون درست میکنم.

دیگه اینکه ، عید نزدیکه و خونه تکونیها شروع شده ، خدا کنه من هم بتونم یه تکونی بدم

چیز خاصی یادم نمیاد ثبت کنم ، الان باید برم سراغ پلان رفیق همسری ، خیلی هم خسته ام

ولی کاره دیگه باید انجام بشه

توکل بر خدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مریم
8 بهمن 92 14:24
خانوم کدبانو و با سلیقه ی من، حتما حتما به خودت و سلامتیتم برس..همون قدر که برای خوشحالیه دیگرون وقت میذاری برای خودتم بذار عزیزم..امیدوارم چیز خاصی نباشه و همیشه سالم و شاد و سرزنده باشی
یه مادر
پاسخ
ممنونم از لطف و مهربونیت مریم نازنینم
سمیرا
8 بهمن 92 17:46
ان شاا... چیز خاصی نیست و صحیح و سلامت هستی چه مامانی مهربون و کدبانویی دست شما درد نکنه
یه مادر
پاسخ
ممنونم سمیرای دوست داشتنی