ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

بدون عنوان

1392/11/5 10:48
نویسنده : یه مادر
189 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

آرومم وقتی که پیش تو و زیباییت می شینم

باور کن دنیا رو من با چشم های تو می بینم

جوری به تو دل می بندم که نتونم برگردم

تورو با قلبم پیدا کردم خوشبختم

تو با منی لبخندتو از من نگیر

عشق من تا باهمیم دلشوره رفتن نگیر

می دونی تو دنیا فکر کسی غیر از تو  با من نیست

وقتی تو اینجایی راهی غیر از عاشق بودن نیست

وقتی دل من بی تابه بگو با من می مونی

منو اروم کن تو می تونی

خوشبختم

تو با منی

لبخندتو از من نگیر

عشق من تا باهمیم دلشوره رفتن نگیر

خوشبختم

.

.

.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فرهاد
5 بهمن 92 7:44
سلام اهل ذوق، سلیقه و اهل تفکر هستید واین نشان از علاقه شما به تربیت صحیح برای فرزند را می رساند من چند مطلب برای بایسته های توجه به کودکان ونباید های توجه به فرزند و ... ؛ را نوشتم شاید ره گوشا باشد خوشحال می شوم به ما سری بزنید و نظر خوبتان را به ما بدید . ممنون نام ما [با نام اصلیmohamdjavad.niniweblog ]امید من ،[ونام فرعی] خاطرات طلایی با آدرس الکترونیکی farhadpourkivan91@gmail.com منتظر حضور سبزتان هستیم .
مامان مطهره
5 بهمن 92 10:38
سلام خواهر کجایی دلمون برات تنگ شده؟ خوبی؟ پسری خوبه؟
یه مادر
پاسخ
سلام عزیزم خوبیم شکر مشغله ها زیاده خواهرجان
سمیرا
5 بهمن 92 22:12
قالب جدیدت مبارک خیلی خوشگله، آهنگ وبلاگتم خیلی نازه
یه مادر
پاسخ
ممنون سمیرای عزیزم