ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

بدون عنوان

1392/11/9 12:04
نویسنده : یه مادر
230 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز رفتم برای آزمایش ، چون هنوز آدرس تهرانمون رو توی دفترچه بیمه نگذاشتیم فعلا آزاد

میریم دکتر و.....

آزمایش کلی دادم :249500 تومان ، ظاهرا با بیمه خیلی هم کمتر نمیشه

از دیروز ذهنم درگیر اون بندگان خداییه که ندارن ، نمیتونن ، مریض دارن .........

خدا آخر و عاقبت مردممون رو به خیر کنه

امروز قرار بود با دوستان بریم استخر ، جالبه که هیچکدوممون هم شنا بلد نیستیم ، ساعت

آموزشش بعد از ظهر بود که نمیشد بریم چون پسرامون تنها بودن ، از اونجاییکه کمردرد من

دوباره به شکل بدی عود کرده قرار شد فعلا برای درمان من بریم که تو آب راه برم و.....

دیشب از ساعت 2.5 یهو حال پسری بد شد ، تا صبح چندین بار بالا آورد . اولین بار بود همچین

چیزی اتفاق میافتاد ، بچم ترسیده بود . البته دلیلش رو بعدا فهمیدم و دیدم بهتر شد که سبک

شده . خلاصه دیشب هم شیفت شب بودم ، پسرم دم صبح تازه خوابش عمیق شد و امروز

همه برنامه ها تعطیل شد مدرسه ، استخر و....... فدای سر پسرم .

خدا رو شکر الان خوبه

من هم از صبح افتادم به جون خونه و ادامه کارهام

هوا خیلی سرد شده ولی خبری از بارون نیست ، در تمام سالهای عمرم همچین چیزی رو ندیده

بودم ، شهر و دیار ما و این همه خشکی محاله ، خدا به خیر کنه

برم به کارم برسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سمیرا
9 بهمن 92 17:01
عزیزم شازده کوچولو چطوره؟الان خوبه؟ آره هزینه درمان که خیلی گرون شده بابای من قلبشو عمل کرد 20 میلیون شد، 5میلیون زیزمیزی دکتر، واقعا کسایی که ندارن باید چکار کنن؟
یه مادر
پاسخ
شکر خدا خوبه الان ان شالله پدرتون همیشه سلامت باشند خدا به ما کمک کنه که از اطرافیانمون غافل نشیم
مامان نفس طلایی
9 بهمن 92 23:23
سلام عزیزم خوبی؟ محمدرضا جان بهتره؟ چرا یهویی این طور شد؟ واقعا خدا به هممون رحم کنه از درد و بیماری ... انشالله که به همه ی کارات می رسی
یه مادر
پاسخ
سلام خواهری خدا رو شکر الان خوبه اون روز تولد یکی از بچه ها تو مدرسه بوده ، پسر من هم کلا کیک تولد دوست نداره فقط نون خامه ای میخوره ، ولی اون روزی از کیک خورده ، شبش هم غذاش سنگین بوده معده ش تحمل نکرد ممنون از لطف و مهربونیت عزیز دلم
سمیرا
11 بهمن 92 22:39
خدا رو شکر که شازده کوچولومون خوبه
یه مادر
پاسخ
ممنونم سمیراجان