ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

بدون عنوان

1392/10/15 20:00
نویسنده : یه مادر
251 بازدید
اشتراک گذاری

همسری کربلاست . صبح رفت.

امروز من و پسری خیلی بی حال و حوصله بودیم ، به روی همدیگه نمی آوردیم ولی خیلی

تابلو بودیم........

امان از دست این همسری ، پروازشون نجف بوده بعد از اینکه رفتن زیارت امیرالمومنین ، باهام

تماس گرفته و میگه الان جلوی حرم حضرتم به جای تو زیارت کردم .................

گفت حلالم کن اگه یه وقتهایی اذیتت کردم................

و من هر چقدر تا اون لحظه خودم رو آروم کرده بودم از اون زمان دیگه پریشون پریشونم...........

همین زمانی که داشتم تایپ میکردم جملات بالا رو و اشکم سرازیر بود همسری دوباره تماس

گرفت ، کافیه بهش فکر کنم همیشه تو اوج دلتنگیم یا درست لحظاتی که گوشیم رو میگیرم

دستم که بهش یه پیغامی بفرستم بگم که چقدر دلم براش تنگ شده یا بخوام صداش رو

بشنوم در همون لحظه صدای گوشیم بلند میشه یا تماس میگیره و اسمش میافته یا اینکه

تو وایبر زده : "سلام عزیزانم" .............

خدایا به خودت سپردمش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان مطهره
16 دی 92 10:55
به این میگن یه تلپاتی درست و حسابیانشاالله همیشه عاشق هم باشید دوست خوبم
یه مادر
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان گیسو جون
17 دی 92 19:59
حاشون خالی نباشه عزیز دلم ان شاا... این روزها زود تموم بشه خصوصی
یه مادر
پاسخ
مامان گیسو جون
17 دی 92 19:59
یه مادر
پاسخ
baXVnqXsf95kH_AcxNGFeGy5bq899xV3jEfjGWGU474.
17 دی 92 20:11
ان شاا... همسری هرجا هست همیشه سالم و سلامت باشه و در کنار هم خوشبخت باشید
یه مادر
پاسخ
ممنون نه اسمتون درست اومد و نه آدرستون
مارو کیجاشان (مادر و دخترها)
18 دی 92 1:09
سلام ایشاالله زیارتشون قبول باشه بهشون بگید واسه ما هم دعا کنن خانمی دیگه به ما سر نمی زنی ، منتظرتم عزیزم
یه مادر
پاسخ
سلامت باشی عزیزم چشم حتما شرمنده خانمی خیلی سرم شلوغه ، ولی این بین همه پست هاتون رو خوندم
مامان گیسو جون
19 دی 92 22:53
خصوصی عزیزم
مامان گیسو جون
20 دی 92 22:42
خدا رو شکر که خوبی همین که بدونم هستی و مشکلی نیست خیالم راحته به خدا خیلی لطف داری اما همه می گن چاق بودم بهتر بودم خودم این وزن رو بیشتر دوست دارم چون قدم 160 سانته چاقی اذیتم می کرد پاهام درد گرفته بود ببوس محمدرضا جونمو راستی بهتره ؟
یه مادر
پاسخ
ممنونم خواهری هر دو حالت خوشگلی عزیزم شکر خدا الان خیلی بهتره
فرنوش مامان آنوشا
22 دی 92 22:02
سلام عزیز دلم خوبی>گل پسری خوبه؟اگه بدونی چقدر دلم هواتو کرده بود روی ماه خودت و گل پسرت و می بوسم
یه مادر
پاسخ
سلام فرنوش جان ممنونم از مهربونیت
مامان گیسو جون
26 دی 92 1:47
خسته نباشی دوست گلم خوبین ؟
یه مادر
پاسخ
ممنون عزیز دلم
مامان گیسو جون
26 دی 92 1:47
یه مادر
پاسخ
مامان گیسو جون
5 بهمن 92 1:58
دوستت دارم خیلی زیاد
یه مادر
پاسخ