ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

بدون عنوان

1392/10/10 20:51
نویسنده : یه مادر
232 بازدید
اشتراک گذاری

همسری از دیروز صبح رفته تهران

امان از این جلسات

امان از این همه حرف

الهی بمیرم براش که راحتی و آسایش بهش نیومده ، طفلک نمیدونه جواب کدوم رو بده......

این روزها فکرش خیلی درگیره ، دو تا برادرها حسابی باعث اذیتش شدن ، پدرشوهر هم

که .............دوستش دارم ولی خب شوهرم عزیزتره انصاف نیست اینقدر اذیت بشه

همش دعا میکنم خدا همسری رو سلامت نگهداره بهش توان و قدرت ایستادگی در برابر

سختی ها رو بده به من هم کمک کنه که بتونم همراه و همسفر خوبی باشم.....

و اما شاهزاده کوچک ما ، فرمانروای قلب ما چند روزیه به خاطر تصمیم مزخرف(نهایت ادبم

بود چون خیلی شاکی ام) معلمش مبنی بر گردش علمی اون هم در یک هوای سرد در

مکانی که بادهای سوزناکش باعث سوختگی پوست دست من شد و هنوز آثارش هست

به بدترین شکل سرما خورد ، 3 روز کامل سرفه کرد حتی آمپول هم آرومش نکرد ....

از دیروز داروهای گیاهیش رو گرفتم فعلا سرفه نداره ولی حال و روزش خیلی بهم ریخت

2 روزه مدرسه نفرستادمش فردا هم که ببرمش اول میرم سراغ اون معلم بی ...... چون

همونجا هم هی گفتم فلانی بچه ها رو نبریم ، فلانی بیا زودتر برگردیم سرده ............

برگشته میگه سخخخخخخت نگیییییر بچه هاتون رو مصنوعی بار نیااااااریییین......

یعنی میخواستم به قول پسری کفشم رو براش درآرم (پسری تو خونه میخواد عصبانیتش

رو مثلا نشون بده میگه مامان اون دمپاییتو یه لحظه بده)

یکی دیگه از بچه ها هم طفلی دو تا پنی سیلین نصیبش شد فعلا آمار باقیشون رو ندارم

ان شالله که حالشون خوب باشه

دیگه اینکه شنبه امتحان پایان ترمم شروع میشه و من به لطف حضور همسری هنوز چندتا

از جزوه ها رو هم ندارمنیشخند بیخیال ، به قول همسری درست میشه نهایتش اینه یه ترم

اضافه تر برم

باید تا 20 دی پروژه پسری رو هم با دوستاش آماده کنیم (جا بر بن حی ا ن)

یکی از دوستای همسری هم که برای من خیلی زحمت کشیده از همسری طرح یه ویلا

خواسته که همسر هم گفته من آماده کنم تا به دوستش بگه خانمم خودش این طرح رو براتون

زده .

کار زیاده ولی کیه که انجامش بده

راستی شب یلدا هم خیلی خیلی خوش گذشت ، شام رو رفتیم شهر من خونه مامان اینا

بچه ها همه بودن به غیر از مسعود که رو کشتی تو بندرعباس بود(البته الان راهی سفر شدن)

و خانم و پسرش هم نتونستن بیان بعد از شام وقتی از خجالت خوراکیهای دست پخت مامان

دراومدیم راه افتادیم به شهر و دیار سکونتمان و خانه پدر همسری ، طفلکی ها همه منتظر بودن

تا ما برسیم جالب اینجاست که کسی به همسری نگفت منتظرت بودیم ولی همه ابراز کردن که

حضور من براشون مهم بوده و اینگونه زبان ما برای همسری دراز شدزبان

اونجا هم که الهام بانو(دخترم) برامون چیزکیک انار درست کرده بود در کنارش ژله بستنی چندرنگ

هم بود که من چیزکیک رو چون عاشقشم فقط خوردم و البته کلی ذوق کردم که همسری و پسری

دوست ندارن و سهم اونها به من میرسه .

پریروز هم ناجور هوس کردم و برای اولین بار با حوصله مثل بچه خوب سعی کردم از روی

دستور درستش کنم که البته این وسط چند جاشو باز به میل خودم تغییر دادم ولی ....ولی

عالییییییییی شد جای همه دوستان و علاقه مندان خالی (وای الانه که مونا بیاد شاکی

بشه ، نمیدونم اصلا دوست داره یا نه)

خلاصه که میون این همه کار رسیدگی به شکم نازنین از اوجب واجبات است.

دیگه برم دنبال کارم ، تا اینها رو تایپ کنم دوباره رگ گردنم گرفت..........

شب به خیر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

nice.design
9 دی 92 8:29
سلام یک تخفیف ویژههههههه به مناسبت کریسمس ساخت پوستر برای کودکتون فقط با 3000 هزار تومان!!!! ساخت کارت پستال کریسمس برای کودکتون فقط با 3000 تومان بهترین و خاص ترین طراحی... زمان این تخفیف محدود است... منتظرتونم
مارو کیجاشان (مادر و دخترها)
9 دی 92 10:00
سلام عزیزم ،‌ حالت چطوره ؟‌ امیدورام حال گل پسرت هر چی زودتر خوب بشه و شما هم در تمام لحظات زندگیتون موفق و موید باشید
یه مادر
پاسخ
سلام عزیزم خوبیم ، شکر ممنونم دوست مهربونم
سمیرا
10 دی 92 0:50
حال شازده کوچولو خوب شد؟چه معلم بی فکری
یه مادر
پاسخ
بهتره سمیرا جان آره خواهر این معلم کلا رو اعصاب منه ، خیر سرم بهترین مدرسه شهر رو انتخاب کرده بودم
مامان مطهره
11 دی 92 9:08
سلام خواهر چطوری؟ گل پسر چطوره؟ بهتر شده؟ مواظب همدیگه باشید. جای همسر هم خالی نباشه
یه مادر
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از مهربونیت دوست گلم
مامان گیسو جون
11 دی 92 13:59
سلام علیکم خوبی عزیزم خداییش اینو خوب اومدی من عاشق هر جور چیز کیکی هستم شاکی هم نمی شم چون می دونم بیام پیشت از همشون برام درست می کنی ببین چقدر رو دارم من بازیون بی زبونی دارم می گم منم می خوام خوب می خوام می خوامممممممممممممم نوش جونتتتتتتتتتتتت الهی همیشه پست هات رو همین جوری پر انرژی ببینم تو رو خدا برو فک معلم رو بیار پایین با این طرز فکرش تو نخونده 20 میشی آمار کارنامه ات رو من دارم چی می گی نخوندم نخوندم گذشته از شوخی خداییش خیلی سخته خدا بهت توان و انرژی مضاعف بده که مثل همیشه موفق بشی بابا کار اولت مبارکککککککککک دست راستت رو سر من ان شاا... همسری هم زود برگرده یه دل سیر پیش هم باشید یلدا هم خوشحالم بهت خوش گذشته امیدوارم همیشه شاد باشی چون لایق بهترینهایی با اون دل و قلب پاک و نازت خیلی دوستت دارم خیلی
یه مادر
پاسخ
عزیز دلم شما همه جوره به من لطف داری گلم هر وقت بیای پیشم هم برات لازانیا درست میکنم هم چیز کیک ، قول میدم اگه من هم اومدم پیشت باز خودم برات اینها رو درست کنم
مارو کیجاشان (مادر و دخترها)
12 دی 92 7:32
ای امام رئوف همراه با کبوتران حرمت، محزون و گریان دل را به دور بارگاه تو پر مى دهیم تا با زمزمه ملائک همراه شویم
یه مادر
پاسخ