ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

تولد مرد نازنین من

1392/9/27 18:48
نویسنده : یه مادر
380 بازدید
اشتراک گذاری

                               

همسرم

مَردِ من

همدم و همراه من

رفیق من

عزیز من

شروع چهلمین طوافت به دور خورشید مبارک

سفرت سلامت عزیز دلم

الهی که لحظه لحظه ی عمرت همراه با سلامتی ، شادی و سربلندی باشه.

niniweblog.com

و اما سورپرایز من برای همسری

همسری پریشب وارد ایران شد و در همان تهران ماندگار شد

برای من تاریخ تولد خیلی مهمه ، شب قبلش اصولا جشن میگیرم و یا همون روز

میدونستم که توی شرکتشون حتما بهش هدیه میدن و همکاران(منظورم همممکارانابله)

قبل از من بهش تبریک میگن و این اصلا دلچسب نیست ، مزه اش اینه که من اول از همه

بهش تبریک بگم

خلاصه ، فاصله ی ما کیلومترها بود و به خاطر مدرسه و دانشگاه نمیشد بریم پیشش

پس تصمیم گرفتم مثل اون زمانهایی که ایران بود براش کیک و گل بفرستم

(خواهری ، ممنونم از مهربونیت خیلی دوستت دارم که با شرایطی که داشتی باز هم

گفتی که این کار رو حاضری برام انجام بدی . دختر گلت رو از همین جا میبوسمماچ)

با مرجان (از اقوامن) هماهنگ کردیم و اون به بهونه اینکه میخوان چیزی رو بفرستن به

دیارشون و همسری این کار رو براشون انجام بده آدرس دقیق رو از همسری گرفت

و امروز صبح یک کیک از طرف پسری و یک دسته گل از طرف من با آژانس فرستاد شرکت

همسری و البته بیشتر همکارهاش(خودش گفت) بسسسسسیااااار غافلگیر شدن

و برای همسری جشن گرفتن . ما نیز بسیار مسرور شدیممژه

الان هم همسری پیغام داده که داره حرکت میکنه

ان شالله همه مسافر ها به سلامتی به مقصد برسند مسافر ما نیز به سلامت به خونه

برسه.

آمین

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان گیسو جون
28 آذر 92 11:40
تولدشون مبارک به خدا به حدی احساس آرامش کردم از خوندن این پست که خدا می دونه خیلی هم بسی خوشحال شدیم که تبریک اول از طرف شما بوده نه همکاران الهی سایشون 120 سال بالای سر پسر گلش و خانوم نازنینش باشه به خدا خیلی آروم شدم همش به فکرت بودم بازم تبریک و خوشحالیییییییییییی اما خداییش اراده ای داریاااااااا قوی من بودم نا امید می شدم هههههههه آورین
یه مادر
پاسخ
میام پیشت عزیزم
مامان مریم
30 آذر 92 9:58
میان همهمه برگ های خشک پاییز فقط تو ماندی که هنوز از بهار لبریزی روزهای آخر پاییزت پر از خش خش آرزوهای قشنگ ! یلدا مبارک
یه مادر
پاسخ
ممنونم مریم عزیزم
مامان مطهره
30 آذر 92 11:29
سلام تبریک میگم. انشاالله همیشه خوش و خرم در کنار هم باشید
یه مادر
پاسخ
سلام خواهری ممنون عزیزم
مامان مطهره
30 آذر 92 12:50
شب آریاییتان طلایی
مامان گیسو جون
30 آذر 92 16:55
همه لحظه های پایانی پاییزت ، پر از خش خش آرزوهای قشنگ .. یلدا مبارک
مارو کیجاشان (مادر و دخترها)
2 دی 92 17:43
به یاد کربلا دل‏ها غمین است دلا خون گریه کن چون اربعین است . . .
مامان گیسو جون
3 دی 92 22:55
مردم بس اومدم دیدم آپ نشدی کجایی خوبین؟ نگرانم دوستم
سمیرا
4 دی 92 20:05
تولدشون مبارک ، فکرات بینظیره خیلی باحالی خوش بحال همسری ان شاا... به سلامت میرسن
یه مادر
پاسخ
ممنون سمیرای عزیزم
فروشگاه اینترنتی
5 دی 92 9:31
متولدین ماه اردیبهشت ، بهشتی های زمین. مخصوصاً مولود روز 23 ایشالا همیشه تنتون سالم و قلبتون پر عشق باشه.
مامان مطهره
7 دی 92 9:27
سلام خواهر کجایی؟ حسابی سرت به آقای همسر گرمه ناقلا مارو نگران کردی. یه خبری از خودت بده
یه مادر
پاسخ
سلام عزیزم هستیم امتحاناتم داره شروع میشه ، خیلی سرم شلوغه ممنون از محبتتون
مامان گیسو جون
8 دی 92 11:14
نمی دونم دوست گلم چطوری ازت تشکر کنم فقط می دونم به داشتنت افتخار می کنم
یه مادر
پاسخ
عزییییییییزمی
مامان گیسو جون
8 دی 92 11:15
الهی بمیرم خدا لعنت کنه آدم های نفهم رو آخه الان وقت ......بردن بچه هاست؟ الان چطوره؟ خوبه ؟ بهتر شده؟ وای بابا چشم و دلت روشن همسری اومده امیدوارم همیشه خوشحال و شاد ببینمت
یه مادر
پاسخ
خدا نکنه عزیزم بهتر شده ، امروز هم نفرستادم مدرسه باورت میشه مونا ، من 4 شبه که نخوابیدم دیشب تنفسش خیلی بد بود تا ساعت 3.5 نشستم کنار تختش بعدش که دیدم خوابم گرفته گوشیم رو تنظیم کردم هر نیم ساعت آلارم بده مبادا خوابم سنگین بشه و تنفس بچم مشکل پیدا کنه فعلا داروهایی که شروع کردم جواب داده الحمدالله همسری همون روزی که تولدش تو تهران گرفته شد برای شام اومد پیشمون ممنون از مهربونیت خواهری