ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

بدون عنوان

1392/9/12 22:20
نویسنده : یه مادر
834 بازدید
اشتراک گذاری

خدا رو هزار بار شکر میکنم به خاطر هدیه ای که به برادرم داد

گفته بودم مردهای خانواده ما دختر پرست هستن

گفته بودم برای دل داداش کوچیکه دعا میکنم بچه اش دختر باشه

امشب رویا تماس گرفت باهام و گفت همین الان از سونو اومدم : بچم دختره

فکر نمیکردم یه روزی جنسیت یه جنین تا این حد برام مهم بشه ولی خیلی ذوق کردم

آخه خوشحالی داداش کوچیکه خیلی خوشحالم میکنه 

دو تا برادرزاده دختر دارم دو تا هم پسر ، اون دوتا دخترها اصلا به دلم نمیشینن

عمه بدجنسی نیستم ها اتفاقا تا به امروز بیشتر از اون چیزی که خانوادشون فکرش رو کنن

براشون مایه گذاشتم ولی خب دیگه.......

خدا کنه دخملیمون صحیح و سالم به دنیا بیاد ، خدا سایه پدر و مادرش رو بالای سرش

نگهداره و خدا به حق دلهای پاک همه بچه ها لذت مادر شدن رو نصیب همه زن ها کنه

به خصوص دوست صمیمیه من مهدیه که چند ساله داره درمان میکنه.......

خدایا شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان گیسو جون
13 آذر 92 0:04
ای جانم هوراااااااااااااا مبارکهههههههههههههههه ان شاا... به زودی دامن مهدیه عزیز هم سبز می شه
یه مادر
پاسخ
ممنون عزیز دلم ان شالله ......
باران
13 آذر 92 7:42
سلام مبارک باشه عزيزم پس براي بار پنجم دارين عمه ميشين و خيلي خوشحاليد اميدوارم سالم و سلامت به دنيا بياد دختر نازمون چند وقته ميام و ميخونمت اما نميشه نظر بزارم ببخشيد ديگه مواظب خودت و پسري ناز ما هم باش عزيزم
یه مادر
پاسخ
سلام عزیز دلم شما همیشه به ما لطف داری عزیزم