ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

مَردِ من

1392/9/12 9:30
نویسنده : یه مادر
200 بازدید
اشتراک گذاری

دل تنگی های هر دومون روز به روز داره بیشتر میشه ، هرچی میگذره دوری برامون سخت تر

میشه . دیشب میگفتی این بار دیگه برام خیلی سخت شده یه جور دیگه ست دلم تنگ شده ....

خیلی وقته هر بار که میری همین حرف رو میزنی ، حق داری دیگه تحمل هردومون کم شده

پسری دیشب با اینکه دوبار باهات حرف زد باز هم قبل از خواب بغض کرد و گفت "باز هم احساس

میکنم میخوام با باباییم حرف بزنم حرفی ندارم ها ولی حس میکنم میخوام باهاش حرف بزنم"

ان شالله هر چه زودتر این زمان بگذره

ان شالله همه چی همونطوری که میخوای بشه

الهی که همیشه سلامت باشی مَردِ من

الهی که همه لحظات زندگیت غرق در آرامش باشه

دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

یک عاشقانه آرام
12 آذر 92 13:02
سلام خانومی خوبین؟خوشین ایشالا؟ خصوصی
یه مادر
پاسخ
سلام نسترن عزیزم ممنون خانمی
مامان گیسو جون
12 آذر 92 22:04
الهی خاله فدای اون قلب مهربونت بشه عزیزم ان شاا... ان شاا... تو یه مادر بی نظیر داری خاله جونم می بوسمتون
یه مادر
پاسخ
زنده باشی خاله مهربون مونا تو خیلی بهم لطف داری و من همیشه شرمنده مهربونیتم عزیز دلم
سمیرا
13 آذر 92 0:18
ان شاا... زود زود دوریاتون تموم شه، میدونم دوری خیلی سخته
یه مادر
پاسخ
ممنون عزیزم