ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

بدون عنوان

1392/9/12 23:13
نویسنده : یه مادر
228 بازدید
اشتراک گذاری

فردا شب شام مهمان دارم

دیشب که تا ساعت 2.5 داشتم با کد کار میکردم و صبح هم از 6 سر پام ، الان دارم

تلف میشم واسه خواب ولی به زور اینجا نشستم

کلی کار دارم ولی همه رو گذاشتم برای صبح ، کلاس صبحم رو نمیرم چون طرحم آماده

نیست

برای شب باید کیک درست کنم ، توپ خرمایی آماده کردم ، سبزی هم بسته بندی شسته

شده گرفتم چون فرصت پاک کردن ندارم مهره گردنم هم اذیتم میکنه ، برای شام میخوام

مرغ شکم پر با دورچین درست کنم که اولین بارمه خدا کنه خوب در بیاد سوپ شیر مخصوص

سر آشپز هم درست میکنم ، رویا سوپ شیری که درست میکنم رو خیلی دوست داره و به به

و چه چه میکنه همیشه هم بهش میگم بابا سوپ من مثل مال شماهاست فقط شماها

چون بچه مثبتین(خیلی مثبت غذا میخورن ابرو) دستتون نمیره که خامه زیاد بریزین ولی من

چون جونم بسته به غذای چرب و چیلی راحت یه پاکت خامه رو پیاده میکنم .

شاید ژله هم درست کنم شاید ، چون هوا خیلی سرده بعید میدونم خورده بشه

مهمونهام داداش کوچیکه و خانمش رویا و البته دخملیشون به همراه خواهر رویا که تهران

زندگی میکنه و چون من 3 سال پیش رفتم خونش و با هم خیلی رفیق شدیم 3 ساله که

نیت کرده بیاد خونمون و الان بختش باز شده و همراه گل پسرش میاد ، به مامان رویا و

مامان خودم هم گفتم که بیان . از اونجایی که برای اولین باره میان و معلوم نیست چند سال

دیگه دوباره بیان میخوام یه میز خوشگل بچینم (خوشگل نه پر غذا ، ریخت و پاش ممنوع)

 

برم بخوابم تا تلف نشدم.................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان گیسو جون
13 آذر 92 0:07
وای جای من خالییییییییی الهی همیشه شاد ببینمتون عکس یادت نره دلم می خواد خوب نمی تونم بخورم اما عکسش رو که می تونم ببینم
یه مادر
پاسخ
آخه نزدیک هم نیستی برای پست کنم ، تا بیاد بیات میشه این کیک فدات بشم من ، چشم عکسش رو برات میزارم عزیزم
فروشگاه باتجربه
13 آذر 92 0:19
کوچولوی شما هم در فصل سرد به آجیل نیاز دارد!! فروش فوق العاده نخستین فروشگاه آنلاین آجیل و خشکبار به مناسبت یلدا 25 درصد تخفیف هدیه عضویت در سایت بعد از عضویت کد تخفیف به ایمیل اعضا ارسال می شود. شرایط ارسال و محتویات آجیلها در سایت فروشگاه باتجربه دات کام باتجربه، تجربه تغذیه سالم، آجیل و خشکبار
سمیرا
13 آذر 92 0:21
موفق باشی عزیزم، مطمئنم میز خوشگل میچینی
یه مادر
پاسخ
ممنون سمیراجان
باران
13 آذر 92 7:45
آفرين به خانم خانه دار و کدبانو و البته مهمون نواز اميدوارم همه چي خيلي عالي پيش بره و پيش مهمونتون حسابي سرافراز بشيد که مطمئنم ميشيد يه چيز ديگه اميدوارم به زودي کاراي همسرتون راست و ريس بشه و اين فاصله ها کم و کمتر بشه تا در کنار هم باشيدو محمدرضا جونم انقدر دلتنگي نکنه والا بچه حق داره منم جاش بودم همينطور ميشدم هرچند محل کار همسرتون اونقدر معنوي هست که ارزشش رو داشته باشه
یه مادر
پاسخ
ممنون باران مهربون و دوست داشتنی
مامان مطهره
13 آذر 92 11:02
سلام خواهر خسته نباشی. میدونم که از پسش بر میای موفق باشی. عکس میزت یادت نره تا ما هم یاد بگیریم
یه مادر
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم راستش از میز که نمیتونم چون جلوی مهمانها عکس گرفتن کار جالبی نیست ولی از غذاها جدا عکس انداختم چشم حتما سر فرصت میزارم
سارا
13 آذر 92 15:58
هروقت میام اینجا کلی انرزی میگیرم.من عاشق این همه روحیه و انرژیم کاش نزدیکم بودی.به شدت به یه دوست پر انرژی و مهربون احتیاج دارم تا برگردم و سارای گذشته ها بشم چقدر انرژی گفتم
یه مادر
پاسخ
ممنون دوست پر انرژی من آدرسی نگذاشتین ساراجان ، وبلاگ دارید؟؟
SaYa
14 آذر 92 13:57
عزیزدلم سلام من سفارشام منظورتو نمیدونم کدوماش بود اگه اون بدلیجات منظورت بود گلم که از اینترنت گرفتم تو ف.ب به فارسی بنویس زیورالات آمیتیس برات میاد گلم عزیزم اون سنجاق ما بهش میگیم که مال خود خواهرمه و از طلافروشی بابام گرفته عزیزززززم تو معماری میخونی؟اینجور که نوشتی...درسته؟
یه مادر
پاسخ
سلام سارای گلم یا همون سایاجان ممنون از راهنماییت عزیزم آره خانمی من معماری میخونم
مامان مریم
20 آذر 92 16:44
ای ول به اینهمه انرژی و سلیقه ات ..
یه مادر
پاسخ
ممنون عزیز دلم