ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

بدون عنوان

1392/9/8 12:38
نویسنده : یه مادر
130 بازدید
اشتراک گذاری

دو روزه کار من این شده که از کله سحر خاکشیر بخیسونم نبات داغ

 

درست کنم بادوم درختی بخیسونم که تا شب بمونه و پوستش رو بگیرم ،

 

سیب رنده کنم ، مویز بشمرم ، انجیر خشک ریز ریز کنم و..............

 

 

همه و همه در راستای درمان پسری با طب سنتی و گیاهی

 

احساس میکنم آشپزخونه مون شبیه یک آزمایشگاه تحقیقاتی شده و

 

من در حال اکتشافات...

 

خودم هم که داروهام رو نمیخورم چون بیشتر اذیت میشم تا خوب شم ...

 

دیگه اینکه 4 شنبه ای استاد طرحمون مثل اینکه اعلام کردن به فلانی بگین

 

حذفه

 

خب این هم حرفیه دیگه ، استاده ، حق میبره ، ولی من هم شرایطم خاصه ،

 

دیشب به همسری گفتم که خودت ردیفش کن چون من اگه درسام رو پاس

 

نکنم این دو ترم تبدیل به 4 ترم خواهد شد شاید هم بیشتر ....

 

 

درست میشود.

 

 

نمیدونم چرا یهو یاد فیلم مارمولک افتادم ، دیالوگهای پرویز پرستویی :

 

 

خدا، خدای آدمهای خلافکار هم هست و فقط

 

خود خداست که بین بندگانش فرقی نمی گذارد.   

 

فی الواقع خداوند اند لطافت، اند بخشش، اند بی

 

خیال شدن، اند چشم پوشی و اند رفاقت هست.

 

رفیق خوب و با مرام همه چیزش را پای رفاقت می

 

گذارد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سمیرا
8 آذر 92 22:35
سلام عزیزم، حال پسری چطوره؟داروهای گیاهی موثر بوده؟ ان شاا... زود زود خوب شه
یه مادر
پاسخ
سلام سمیرای عزیزم ممنون بهتره
مامان گیسو جون
8 آذر 92 23:40
ای جانمممممم وای خداییش می دونم چقدر داری سختی تحمل می کنی الهی همیشه تنت سلامت و لبت خندون باشه دوست گلم همچنین پسر نازت برو با استاد صحبت کن قبول می کنه منم یکبار این کارو کردم جواب داد هر چند سرم خیلی منت گذاشت اما می ارزید ان شاا... همه چیز همون جوری پیش می ره که دلت می خواد
یه مادر
پاسخ
وای مونا اگه بدونی استادها هم از دست من خسته شدن ، فقط و فقط چون میبینن من از پس امتحانهای پایان ترم خوب بر میام باهام راه میان وگرنه تا حالا من رو از این دانشگاه اخراج کرده بودن فکر کنم توی این دو سه سال رکورد غیبت زدم
مامان مطهره
9 آذر 92 6:12
موفق باشی وسلامت دانشمند حالا طب سبتی جواب میده یا نه؟ گل پسری بهتر شده ؟
یه مادر
پاسخ
سلام عزیزم
ریحانه ترجانی
9 آذر 92 10:35
سلام چقدر خوب که لحظات قشنگ این عسل ناز رو ثبت میکنید. وقتی بزرگ شه حتما از خوندن اینها لذت میبره. حتما علاوه بر اینها برای اینده این عسلک برنامه ریزی هایی هم کردید.من هم یه پیشنهاد دارم. بیمه تامین اتیه برای کوچولوتون. اگر دوست داشتید اطلاعات بیشتر داشته باشید ایمیلی یا تلقنی با من تماس بگیرید. من نمایندگی بیمه دارم اما علاوه بر اون پایان نامه کارشناسی ارشدم هم همین موضوع بوده.. ضمن اینکه به خاطر علاقه دیوانه واری که به بچه ها دارم تمرکز کاریمو رو بچه ها گذاشتم که ایشاله اینده روشن تری براشون رقم بخوره ریحانه ترجانی 09123351180و66927015
سارا
9 آذر 92 12:43
خسته نباشی خانم پر کار انشاالله سلامت باشین من عاشق این دیالوگم
یه مادر
پاسخ
زنده باشی گلم