ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

این دل من...........

1392/6/6 18:05
نویسنده : یه مادر
189 بازدید
اشتراک گذاری

ناجور طوفانی ام..............

 

 

پلکام به زور باز میشن............

حالم خرابه..........

یه چیزیه که ولم نمیکنه

تلاش میکنم شاد باشم

میگم میخندم با پسرم بازی میکنم پر انرژی ام ولی یهو میاد زیر و روم میکنه

روزی هزار بار حال دلم رو خراب میکنه

خدایا چرا هوامو نداری مثل همیشه....................

ببخشید

شرمنده ام خدا

میدونم هوامو داری که اگر نداشتی من الان رو پا نبودم

به پسرم گفتم فردا از صبح بار و بندیلمون رو جمع میکنیم میزنیم بیرون میبرمت گردش

پسری با ذوق گفت مامان فکر خوبیه بیرون ناهار بخوریم

قول دادم به پسرم که فردا حسابی بهش خوش بگذره

میبرمش شنا میبرمش پارک میبرمش رستوران میریم خرید مدرسه.............

اون باید شاد باشه همییییییییییییشه نباید غم به دلش بیاد این یک هفته از گل کمتر

به شازده کوچولوم نگفتم هر وقت اخم کرد براش لبخند زدم وقتی داد زد آروم از کنارش

رد شدم وقتی لج کرد آرومش کردم اون هم باهام راه میاد یه وقتایی شیطون میره تو

جلدش امتحان میکته ببینه داد من در میاد یا نه ولی میبینه نتیجه نمیده خودش کوتاه

میاد

پسرم باید از زندگی لذت ببره

فداش بشم که میگه فردا میخوایم بریم مسافرت...........

 

خدایا کمکم کن

خیلی تنهام خیلی

حتی نمیتونم خانواده هامون رو تحمل کنم

خدایا خودت این دل رو آروم کن خودت این بغض رو بخوابون..............

ممنونم که کنارمی خدا

خیلی دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

باران
3 شهریور 92 8:58
عزيزم اينطوري که داغون ميشي؟؟؟؟؟ بهتر نيست با همسرتون به يه توافقي برسيد اين غم دوري خيلي داره آزارت ميده... من خيلي نگرانتم گلم انگار داري افسرده ميشي؟؟؟مواظب خودت باش به عنوان خواهر کوچکتر پيشنهاد ميدم پيش يه مشاور بريد و ببينيد که بايد چيکار کرد آيا راه حلي هست که تحمل شما رو بيشتر کنه تورو خدا مواظب خودت باش محمدرضا نياز به يه مامان سالم و پر انرژي داره ها؟؟؟