ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

یادته.......

1392/6/6 18:04
نویسنده : یه مادر
197 بازدید
اشتراک گذاری

آقاهه یادته

امروز برای اولین بار اومدی خونمون

یادته وقتی با سینی شربت وارد اتاق پذیرایی شدم فکر میکردی من عروس خانواده ام

یادته یه سلام و احوال پرسی ساده کردی و مشغول حرف زدن با داداش مسعودم شدی

من هم از آرامش تو استرسم رو فراموش کردم و راحت پذیرایی کردم و روبروتون نشستم

یادته وقتی آبجی متوجه شد که تو من رو نشناختی گفت : علی آقا ! م...خانم سال دوم

دانشگاهن....

یادته شوک بهت وارد شد

قیافه ات دیدنی بود

نگاهت یادمه داشتی با داداش حرف میزدی همچین یهو برگشتی و میخ شدی رو من

یادته وقتی تنهامون گذاشتن که با هم حرف بزنیم تو چقدر باعث خنده من میشدی تا

حدی که وقتی رفتی به بچه ها گفتم نمیدونم این پسره چرا هی جوک میگفت همش

حرفهایی میزد که من نمیتونستم خنده ام رو کنترل کنم

بعدها گفتی که من از قصد اونها رو میگفتم که ببینم چجوری برخورد میکنی(سبک یا

سنگین و متین)

میگفتی از خندیدن من خیلی خوشت اومده بود(بماند که توی همه این سالها 70%

دعواهامون سر همین خندیدن من بود)

یادته از 7/5 تا یک ربع به 9 حرف زدی آخرش هم گفتی وقتی آبجی من رو بهت معرفی

کرد شوکه شدی کلی از سوالهاتو فراموش کردی

یادته آبجی چند بار در زد و بهت اعلام کرد که بسه دیگه پاشو بریم

 

 

آقاهه!!!

دلم داره پاره میشه................

 

 

 

شاید خیلی ها بهم بخندن خیلی ها من رو زیر سوال ببرن خیلی ها این ابراز دلتنگی رو

زیاده روی بدونن ولی من ذاتم همینه زندگی من نفس من هستی من خلاصه شده در

علی و محمدرضا

میتونم بگم علی رو بیشتر از محمدرضا دوست دارم محمدرضا جون منه ، علی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

مگه تن من میتونه بدون تو زنده باشه..........................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

باران
3 شهریور 92 8:51
چه خاطرات جالبي عزيزم اميدوارم هميشه بخندي عزيزم يه سوال خصوصي دارم اينکه ميگي علي آقا رو بيشتر دوس داري واقعا همينطوره؟؟ خوب معلومه ديگه حتما همينطوره که ميگي من با اينکه هنوز کوچولوم به دنيا نيومده گاهي فکر ميکنم احتمالا بچه دوست داشتني تر از پدرش بايد باشه؟؟ اما راستش من کابوسم اينه که پدر بچه؛ بچه رو بيشتر از من دوس داشته باشه و الان که در شرف مادر شدنم فکر ميکنم که هميشه همينطور بايد باشه؟؟؟ شما که تجربه داري نظرت چيه عزيز دلم؟؟؟؟ ميشه راهنمايي ام کني برام مهمه
سمانه
4 شهریور 92 17:21
چه جالب منم عشقم رو ازبچه ام بیشتر دوست دارم البته اکثر خانمها اینجورین البته آقایون بچه هاشون رو بیشتر دوست دارن شوهر من که اینجوریه


اکثر خانمها زبانن بله ولی ته دلشون بچه عزیزتره
در مورد آقایون درست میگی ولی خب اون هم باز همشون مثل هم نیستن....
مامان نفس طلایی
8 شهریور 92 12:36
عزیزم عشقتون پایدار


ممنون خواهر گلم