ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

کامنت همسری

1392/6/6 18:12
نویسنده : یه مادر
147 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه      30/مرداد/1392                22:59

 

همسر خوبم،ای بهترین مونس و همراهم،ای زیباترین هدیه

خداوندیم، این را بدان که تو با گذشت و مهربانیت و با محبت و

وفاداریت زیباترینها را برای من و زندگیمان ساخته ای و به واسطه

همین زیباییهاست که من سرشار از انرژی و استقامتم.  در جوار

بارگاه ملکوتی آقا امام حسین زیباترین ها را برای تو و پسرم

و زندگیمان خواهان هستم. در واقع قرار گیری تو در مسیر زندگیم

بزرگترین لطف الهی بوده و هست. دوستت دارم.

 

 

 

پاسخ :

فقط میتونم بگم خیلی دوستت دارم آقاهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نفس طلایی
31 مرداد 92 0:49
عشقتون پایدار ... التماس دعا





ممنون خواهری
فائزه مامان مطهره
31 مرداد 92 13:02
سلام خانم
عشقتون ابدی
کامنت خصوصی دارید لطفا نگاه کنید


سلام عزیزم
ممنونم

به روی چشم
مامان گیسوجون
1 شهریور 92 18:56
عشقتون جاودان عزیزم


متشکرم بانو
باران
2 شهریور 92 8:02
اميدوارم روزهاي دوري خيلي زود سپري بشه عزيزم


ان شاالله