ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

بدون عنوان

1391/7/25 21:51
نویسنده : یه مادر
263 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه یه مهمانی عصرونه دارم . برای اولین بار یه مهمونی 20 نفره خانومانه توی خونه ام.

من هم که عشق آشپزی و پذیرایی و....... فقط مشکل اینجاست که این قوم پدری ما برای

اولین باره که میان خونه ام و دفعه بعدیش حد اقل یک سال دیگه است .

بر حسب شناختی هم که از من دارن حساااابی شکمشون رو صابون زدن .

قراره که تجملاتی نباشه ، بریز و بپاش نباشه همه چی ساده باشه ولی نمیشه

من خودم عشق مزه ام و دوست دارم غذاها و دسرهای مورد علاقه ام رو برای دیگران هم درست

کنم و توی جمع خوردن خیلی لذت میده به خصوص که همسر و پسر بنده کلا اهل تنوع ذائقه نیستن

پدر و پسر آش و سوپ که دوست ندارن خیلی اهل دسر نیستن آقای همسر به فست فود خیلی

ارادت نداره ...........

بگذریم ، خیلی وقت ندارم بنویسم

امیدوارم بتونم یه عصرونه خوب ترتیب بدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سارا
26 مهر 91 14:02
موفق باشی عزیزم


ممنون ساراجان
ملی مامان میکاییل
27 مهر 91 12:40
از اون تیرامیسو خوشمزه ها براشون درست کن ایشاله که بتون خوش بگذره
مامان نفس طلایی
29 مهر 91 13:07
حتما عالی میشه همه چی ... عکساش و هم بذار