ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

بدون عنوان

1391/7/20 8:50
نویسنده : یه مادر
395 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز رو با تمام سختیهای شب قبلش سعی کردم تبدیل به روز خوبی برای خودم و پسرم کنم.

برای شازده کوچولو کیک های کوچولو پختم ، چند وقتیه که همیشه روی میز تو هال یک ظرف کیک

قرار داره ولی خب همیشه مقداری از کیک دور ریخته میشد و کیک تازه جایگزینش دیروز تصمیم گرفتم

توی قالبهای کیک یزدی کیک درست کنم که برای پسرم مصرفش راحت تر باشه و زودتر هم خورده بشه.

بعد از جابه جا کردن کیک ها و تمیز کردن آشپزخونه از اونجایی که من عااااااااااشق دسر و شیرینی

هستم(منظورم طعم شیرینه نه شیرینی های توی شیرینی سرا) و مواد اولیه تیرامیسو رو هم داشتم

تصمیم گرفتم از دل خودم هم پذیرایی کنم و یک دسر مهمانش کنم.

عکس های دیروز :

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نایسل
20 مهر 91 13:29
مرسی مهربون فعلا دارم تحقیق میکنم اگه بدونو عوارض داره مجبورم رزیم بگیرم مرسی واسه همه محبتات عزیزممم
مامان نسترن
21 مهر 91 18:13
خانومی کدبانو میشه دستور تیرامیسو رو بدی. ازوقتی بفرماید شامو نگا می کنم خیلی دلم میخواد پختنشو یاد بگیرم.
مامان گیسوجون
22 مهر 91 11:23
می خوامممممممممممم
اینو با لهجه سلطان بخونید

تیرامیسو هم می خوام
کیک هم می خوام


ای جااااااااااااااانم
محمد گیان
22 مهر 91 11:49
عرض سلام و ادب دارم خدمت دوست عزیزم و مامان مهربونش انشالله که همیشه سالم وسلامت باشین مرسی که به ما سر میزنین
ملی مامان میکاییل
22 مهر 91 22:24
نامــــــــــــــــــــــــرد
هییییییییییییییییییییییی
آیکونه یکی که نشسته داره زار می زنه
من می خوام


Aziiiiiiizam , biaiin khoonam baratoon dorost konam
سارا
24 مهر 91 12:50
من عاشق تیرامیسو ام خودم هم تند تند درست میکنم انواع مختلفش رو به به
مامان نفس طلایی
24 مهر 91 18:17
سلام عزیزم وای چه عالی ... حتما خوشمزه هم بوده ... دستورش رو هم میذاشتی
نایسل
25 مهر 91 14:30
وای چه کیکیایییییی تیرامیسو خیلی خوشمزه است خیلی