ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

قرار بود به این زودی نیام

1391/7/17 14:50
نویسنده : یه مادر
290 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

اومدم نت چون سوال دارم

هنوز هیچی نشده استادا شروع کردن

به کمک شما دوستای عزیزم نیاز دارم

استادمون گفته یک متن در مورد توضیح انسان ، توضیح خودمون و وصف دانشگاهمون

براش ببریم .

من اصلا بلد نیستم چیزی بنویسم ، در واقع با نوع نگارش مشکل دارم ، چجوری خودم رو وصف کنم

در مورد انسان ، انسان چیه کیه؟؟؟؟

اگر کسی میتونه کمکم کنه لطفا این محبت رو از من دریغ نکنه.

سپاسگزارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ستاره زمینی
17 مهر 91 16:45
سلام دوست عزیز بیشتر اشنا بشیم افتخار میدید
ملی مامان میکاییل
18 مهر 91 12:28
هــــــــــا ؟!؟!؟ انسان چه به رشته معماری ؟؟؟ به نظر من اول از معرفی خودت شروع کن چند سالته و .. بعد راجه به خواسته هات و آرزوهات اینکه دوست داری به کجا برسی و تا حالا چقدر موفق بودی و یکی از هدفات ادامه تحصیل بوده که الان بهش رسیدی و از دانشگات بگو و وصف دانشگاه رو بهش ربط بده انسان هم که یکی از پیچیده ترین آفریده های خلقته که هر چی تلاش می کنی بشناسیش کمتر متوجه می شی از روزی که جنین شکل می گیره با اون شخصیته منحصر به فردش تا وقتی که بزرگ می شه ..... نمیدونم من اصلا مطلبت رو درست فهمیدم یا نه !!!
مامان گیسوجون
20 مهر 91 1:15
منم با ملی جونم موافقم
مامان نفس طلایی
24 مهر 91 18:22
به نظرم ببین نوع انسان منظورشه یا مصداق انسان که میشه یه فرد خاص ... بعد متناسب با اون از جسم و روح و نیازها و خواسته های انسان و تعلقات جسمی و روحانیش بگو .... در مورد توضیح خودت هم که قطعا در مورد خودت بعد در مورد نقش همسری و مادری ات بنوس و از خواسته ها و ارزوهات ... در مورد دانشگاه هم از محیط گرفته تا مسئولین و استادا و برخورد ها و ...