ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

نظرات (4)

سارا
9 مهر 91 22:45
مبارک باشه عزیزم
مامان گیسوجون
11 مهر 91 20:04
مبارک باشه دوست درسخون خودممممم بوسسسسسسس
ملی مامان میکاییل
12 مهر 91 8:19
مبارکهههههههههههه آفرین خواهر زرنگم خواهشا برو ببین هر چی بچه ها بزرگتر بشن سخت تر می شه این فرصته از دست نده دو سال چیزی نیست تا چشم بهم بزنی تموم می شه الان بدنت به اون سختی ها عادت داره محمد رضا جنسه اون سختی ها براش آشناس اما وقتی پشتت باد بخوره دیگه برات سخت می شه من دانشگام تهران بود خیلی راحت هر روز تهرات کرج رو می رفتم وقتی درسم تموم شد هفته ایی یه بار هم زورم می اومد برم همش می گفتم من چجوری این همه راهو می رفتم الان تا تو هم تنت داغه برو
مامان نفس طلایی
12 مهر 91 15:51
وای مبارک باشه ... الان دیدم ... افرین واقعا تبریک میگم که تو همه ی جنبه های زندگیت موفق هستی ... منم با مامان ملی کاملا موافقم .... الان ادامه بدی خیلی بهتر از بعده .. الان همه چی برات ملموسه و خصوصا با کار همسری که دوره تو می تونه با درس خوندن سر خودت رو گرم کنی .... تازه محمد رضا هم که از امسال مدرسه رو شده و صبح هات کاملا خالیه ... به نظر منم برو