ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

بدون عنوان

1391/6/25 13:46
نویسنده : یه مادر
320 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی اراده ام ضعیف شده (نه اینکه قبلا خیلی قوی بوده)

یه ریز در حال خوردنم ، میخوام وزن کم کنم نمیشه ، همش دنبال بهونه ام

الان هم اومدم بگم اگر شما هم این نیت رو دارید بیایید رژیم گروهی بگیریم.

همزمان شروع کنیم و هر روز آمار کالری مصرفیمون رو بنویسیم و.........

اینجا خواننده خاموش زیاد داره .

من اصراری به گذاشتن کامنت ندارم چون بیشتر مطالبی که مینویسم روزمره های منه

ولی یه پستی مثل این دیگه نیاز مبرم به حضور دوستان عزیز داره.

منتظرتون هستم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سارا
25 شهریور 91 13:53
سلام منم مثل شما هستم همش میخوام نخورم اما با بهانه های مختلف دنبال خوراکی میگردم اصلا اراده ندارم
سارا
25 شهریور 91 14:32
انشاالله ولی من ترازو ندارم اول باید یه ترازو تهیه کنم
مامان نفس طلایی
27 شهریور 91 12:35
من پایه ام