ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

بدون عنوان

1393/4/3 13:03
نویسنده : یه مادر
281 بازدید
اشتراک گذاری
دو روز دیگه تولد شازده کوچولوی منه ، مرد خونه ی من ، همدم من ، همراه من
توی این 4 سال که همسری بیشتر زمانها رو از ما دور بود ارتباط من و پسری متفاوت از رابطه
مادر و فرزندی شد . شدیم دو تا دوست دو تا رفیق ، انگار که دو تامون همسن هم بودیم
قهر و آشتی هامون ، بازی ها و شیطنت هامون
حالا این یار و رفیق من اگر خدا بخواد داره به مراد دلش میرسه
البته خودش خبر نداره و قرار هم نیست به این زودی خبردار بشه
هفته ی دیگه توی سونو قطعی میشه
اینکه خدا یه فرشته ی ناز رو مهمون دلم کرده...
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

ساخته ها نمدی
3 تیر 93 13:04
سلاااام وبتونه عالیه ما تو کار نمیدم عروس‌ک های نمدی ریسه اسم حلقه عروسک انگشتی..... بیاین وبمون ما قیمت فوق‌العاده زدیم ۴۰ درصد تخفیف خدافظ
غزاله
3 تیر 93 14:44
عزیزم تولد پسرتون میارک باشه.ایشالا قدم فرشته تو دلیت هم براتون پر از برکت باشه و به سلامتی روزهای بارداری تموم شه.از خواننده های خاموشتم...
یه مادر
پاسخ
ممنون دوست گلم سلامت باشید
مامان گیسو جون
4 تیر 93 23:15
جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ دوستمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااا به خدا قلبم داره تند تند می زنه از شادییییییییییییییییییییییییی الهی فدات بشم عزیز دلم خیلی خوشحالم کردی با این خبر مبارکههههههههههههههههههههههه لی لی لی لی لی لی لی لی لی بوسسسسسسسسسسسس برای مامان تر و تازه
یه مادر
پاسخ
میام وب خودت
پریسا
5 تیر 93 2:06
سلام دوست خوبم پیشاپیش تولد شازده کوچولو مبارک فرشته کوچولو ! این عالیه مبارکه
یه مادر
پاسخ
سلام پریسا جان ممنون عزیز دلم
مامان مطهره
5 تیر 93 12:00
تبریک میگم خواهر انشاالله قدمش براتون مبارک باشه
یه مادر
پاسخ
ممنون فائزه جان سلامت باشید
مامان نفس طلایی
6 تیر 93 13:36
وای عزیزم ... انشالله بسلامتی و دل خوش ... بی خبرم نذار ... خیلی خوشحال شدم
یه مادر
پاسخ
سلامت باشی خواهر،چشم عزیزم ممنون از مهربونیت
سمیرا
6 تیر 93 16:26
عزیزدلم شازده کوچولوی نازم تولدت مبارکواقعا؟یعنی نینی داری چقدر خوب
یه مادر
پاسخ
ممنون سمیرای مهربونم
وقف شده
8 تیر 93 10:46
سلام اگه مایلید ختم قرآن ماه رمضانم شرکت کنید التماس دعا
یه مادر
پاسخ
سلام به به چه دعوتی و چه میهمانی محتاج دعائیم
کار ِ خوب
8 تیر 93 14:06
رسول خدا (صلى الله عليه و آله) فرمود: رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏ اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. بحار الانوار، ج 93، ص 342
یه مادر
پاسخ
کار ِ خوب
9 تیر 93 10:30
امیرالمومنین علیه السلام: روزه ی قلب بهتر از روزه ی زبان و روزه ی زبان بهتر از روزه ی شکم است ! غرر الحکم ، ج 1، ص 417، ح80 + ماه رمضانتون مبارک!
یه مادر
پاسخ
ای کاش بتونم رعایت کنم. ممنون از حضور پر برکتتون
مامان بهنود و بهناز
11 تیر 93 8:09
مبارکه مبارککککککک به جمع خانواده های پرجمعیت امروزی خوش اومدی بیا که ارشادت کنم آبجی پیشاپیش خوب بخواب و خوب بخور که باید طی مراسمی از راحتی خداحافظی کنی (البته خداییش میگم ارزشش رو داره )
یه مادر
پاسخ
سلامت باشید ممنون از این همه قوت قلب
کار خوب
13 تیر 93 19:04
الحمدلله الذی یَحلَمُ عنی حتی کأنّی لا ذنبَ لی سپاس خدای را که بر من بردباری می کند تا آنجا که گویی مرا گناهی نیست! دعای ابو حمزه ثمالی
یه مادر
پاسخ
مامان
14 تیر 93 14:14
سلام پیشاپیش تولد شازده کوچولو مبارک
یه مادر
پاسخ
سلام عزیزم ممنون
کار خوب
14 تیر 93 21:45
امام صادق (علیه السلام) : جوان خوش اخلاق کلید خوبی ها و قفل بدی هاست . امالی طوسی. ص 302 .ح 598
یه مادر
پاسخ
ارام
15 تیر 93 22:38
سلام تبریک ما رو هم پذیرا باشید
یه مادر
پاسخ
سلام ممنون از لطف و محبتتون