ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

حیاط خونه ی ما

1393/3/30 14:52
نویسنده : یه مادر
1,105 بازدید
اشتراک گذاری
عکس ها مال هفته ی قبله ، الان خیلی سبزتر شده
ریحونای ناز و دوست داشتنی من (دوتا گلدون پر ریحون تو تراس طبقه پایین دارم)
 
 
بوته های بادمجون در کنار گل های خوشگلم(یک گلدون بادمجون و دوتا گلدون فلفل سبز و
دو تا گلدون گوجه کبابی هم تو تراس پایین دارم)
 
 
اینها هم خیارند
اونهایی که داخل ظرف قارچ زدم برای هدیه دادن به دوستانم بود
 
 
توی سبد میوه فوم گذاشتیم و سوراخش کردیم که زهکشی به خوبی انجام بشه
داخل سبدها خیار و کدو کاشتم
البته من گلدونهای خیلی بزرگ از بهترین جنس داخل پارکینگ داشتم که مستاجرم بدون اجازه
برداشت داخلشون خیار کاشت ، تازه کار بدترش این بوده که دور تا دور گلدونها رو با پیچ سوراخ
کرده و نخ بسته که بوته ها برن بالا ..... خیلی ناراحت شدم هیچ توجیهی نداره کارشون جز اینکه
انسانهای بی توجه و متاسفانه باید بگم پررویی هستن ، بگذریم ......
اینجا پسری داشت کمک مامانش می کرد و علف های هرز و از خاک در میاوردبوس
 
 
پسرکم در حال استراحت بعد از کلی کمک کردن
 
 
شب میلاد امام زمان من و پسری تنها بودیم ، تصمیم گرفتیم برای خودمون جشن بگیریم
تا قبل از تاریکی هوا همه ی حیاط رو آب و جارو کردم و حوض و فواره ش رو که مشکل داشت
برای 1-2 ساعت راه انداختم
تمام حبابی های دورتادور بام ها رو روشن کردم(دو تا بام داریم ، از این حیاط پله میخوره میریم
روی بام خواب ها)
باربیکیو رو هم راه انداختم و جای همسری حسابی خالی بود . با پسری توی حیاط شام خوردیم
 
پسندها (1)

نظرات (11)

سمیرا
31 خرداد 93 0:40
وااییییی چقدر حیاطتون باصفاست چه گل های خوشگلی اون بوته گل که شبیه گل رز هستش چقدر خوشگله خیلی با عکساتون حال کردممنم اگه مجبور نبودم دیگه درس نمیخوندماما چه میشه کرد توکل به خدا ، دکترا هم چند جا دعوت به مصاحبه شدم فردا هم دارم میرم گیلان عزیزم واسم دعا کن
یه مادر
پاسخ
قابل شما رو نداره عزیزم ان شالله که موفق باشی عزیز دلم
سمیرا
31 خرداد 93 1:04
راستی خسته امتحان هم نباشی گلم
یه مادر
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان گیسو جون
31 خرداد 93 8:51
عزیزممممممممممممم همیشه این روحیه قشنگت رو دوست داشتم الهی همیشه بهتون خوش بگذره حیاطتون واقعاً قشنگه تبریک برای اینهمه سلیقه بوسسسسسسسس
یه مادر
پاسخ
موناجونم اینقدر شرمنده ام نکن چشمات قشنگ میبینه قابل شما رو نداره گلم
مامان نفس طلایی
31 خرداد 93 22:29
سلام عزیزم خیلی خشمله حیاط تون ... عجب جشن باصفایی کاشکی منم بودم تو جشنتون
یه مادر
پاسخ
سلام به روی ماهت خواهر قابل شما رو نداره عزیزم واقعا ، حضور دوست گلی مثل شما مطمئنا جشنمون رو باصفاتر میکرد
مامان گیسو جون
1 تیر 93 11:47
خصوصی
یه مادر
پاسخ
اومدممممممم
باران قاصدک
2 تیر 93 2:29
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____)
یه مادر
پاسخ
ممنون ماروکیجای مهربون
باران قاصدک
10 تیر 93 1:40
*.¸.*´ ¸[گل.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) ( ¸.•´ (¸.•´ . •´ ¸¸.•¨¯`• _____________ ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**________*** _***____ماه_رمضان______ _*** _***______دوستی بامحبو ب *** __***______دلها ست _*** ___***_____مبارک______*** ____***______________*** ______***__________*** ________***______*** __________***__*** ____________***** _____________ ,•’``’•,•’``’•, .’•, ,•’ `’•,,•’_التماس دعا دوباره سلام قدرتی*(¸.•*¨(¸.•*¨
یه مادر
پاسخ
محتاج دعائیم عزیزم این سلام قدرتی رو متوجه نشدم
مامان بهنود و بهناز
11 تیر 93 8:15
بابا سلیقههههههههههههههههههه عجب حیاط نازی دلم خواست
یه مادر
پاسخ
نظر لطف شماست
mamane radin
17 تیر 93 10:33
واااااااای چه خوشگل،چه با صفا،و چه قدر با حوصله و با سلیقه،ما حیاط نداریم اما همیشه دوست داشتم اینطوری تو گلدون روی پشت بام یه عالمه گل و سبزی بکارم ولی ...خوش به حالتون وبتم خیلی خوشگله و حس خوبی به آدم میده مخصوصاً این شکوفه های صورتی به ما هم سر بزنید خیلی خوشحال میشیم.
یه مادر
پاسخ
ممنون از این همه لطف و محبت عزیزم
مامان مریم
19 تیر 93 13:56
تولد شازده پسر عزیزت مبارک چند وقته به این خونه ی باصفا که همچین صاحب خوش ذوقی داره سر نزده بودم ..کم لیاقتیه دیگه.. ممنون بابت تبریک قشنگت عزیزم حسابی سورپرایز شدم برای مرد خونه ات
یه مادر
پاسخ
ممنون عزیز دلم شما خیلی لطف داری
لیلا
1 مرداد 93 12:59
واااااااااااای عجب حیاطی عجب پنجره های سرتاسری !چه هنرمند !عجب سبزیکاری .عالی دستت درد نکنه
یه مادر
پاسخ
ممنون لیلا جان ، قابل شما رو نداره