ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

بدون عنوان

1392/11/23 21:20
نویسنده : یه مادر
213 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز راس 4 رسیدم بیمارستان و برای 3-4 دقیقه تونستم بابا رو ببینم ، فدای اون چشمای

خندون ولی پر اشکش بشم......

امروز صبح عملش کردن

اینکه چطور شد که من تا برم بیمارستان شد ساعت 1 بماند...

عملش 7 ساعت و... طول کشید . پزشکش گفت قصد داشتیم دریچه رو ترمیم کنیم ولی خیلی

داغون بود و دریچه میترال رو عوض کردیم 3 تا رگ هم ترمیم شد

بمیرم واسه مامانم

وقتی همه ما تو محوطه بیمارستان بودیم مامان و اون آقایی که همه کارهای بابا رو راه انداخته

بود و دوست صمیمی بابا میرند بالا که ببینن میتونن خبری بگیرن که عمل تموم میشه و مامان

بابا رو میبینه وقتی اومد پیش ما ، مامانم وا رفت دیگه نتونست مثل این چند روز صبوری کنه

ضعف کرد....من خوب حالشو میفهمم چون از مامانم عاشقی رو یاد گرفتم از مامانم یاد گرفتم

که مرد زندگیم همه جونم باشه نفسم باشه...............

خدایا شکرت

هزار هزار بار شکرت

خدایا تو رو به آبروی امام زمان نگذار هیچ مریضی درمونده و بی کس و کار بمونه............

خداجونم خیلی هوای بابامو داشتی ، ممنونتم خدا ولی بزار پررویی کنم بازم خواهش کنم

خدا خودت مواظبش باش خیلی درد نکشه ، ممنونم خدای دوست داشتنی من.

الان خونه خودم هستم و فردا صبح امتحان داریم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان گیسو جون
25 بهمن 92 1:13
سلام عزیز دلم الهی بمیرم براتتتتتتتتتت به خدا بی خبر بودم وگرنه تنهات نمی گذاشتم الهی صد هزار مرتبه شکررررررررر که عملشون خوب بوده الهی خدا سایه بابای نازنینت رو بالای سرت همیشه حفظ کنه خدا به هر دوشون سلامتی بده خیلی شرمنده شدم دوستم که دیر خبردار شدم آخه چتد وقت نت نیومدم الان خوبن ؟ امیدوارم امتحانت رو خوب بدی دوستم
یه مادر
پاسخ
سلم موناجونم ممنونم از این همه لطف و مهربونیت عزیییییییییییییزم الهی که همیشه خودت و همسری و گیسوجونم سلامت باشید
مامان مطهره
28 بهمن 92 13:08
سلام خانم چه خبر از بابا ؟ بهترن انشاالله؟ یه خبر از خودت بهمون بده
یه مادر
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از لطف و مهربونیت خدا رو شکر الان بهتره ، آوردنش خونه
سمیرا
29 بهمن 92 12:49
پستات رو که میخونم یاد اون روزای خودمون میافتم اشک میاد تو چشمام خیلی روزای سختی بود ولی همیشه خدا رو شکر میکنم که بابا متوجه بیماری شد و درمان شد، خیلی مراقب بابا باشید بعد عمل باید خیلی مراقبشون باشید تا زود زود خوب شن هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ جسمی ، هر وقت هم میرید پیششون فقط بهشون روحیه بدید، مواظب مامانی هم باشید بنده خدا تو این مدت چی کشیده انشاا... دیگه هیچوقت مریض نشید و همیشه سلامت باشید.
مامان گیسو جون
30 بهمن 92 0:51
سلام عزیزم خوبی؟ حال بابا خوبه ؟ آزمون دادی چطور بود؟
سمیرا
5 اسفند 92 21:26
سلام عزیزم بابایی حالشون خوبه؟
سمیرا
6 اسفند 92 16:02
خدا رو شکر که بابا حالشون بهتره ممنون که خبر دادی از خبر بهبودیشون خیلی خوشحال شدم بذارید هر طور راحته همون کارو کنه خدا رو شکر که روحیشونم خوبه ان شاا... هیشه سالم باشن و در کنار هم شاد و خوشبخت باشید
یه مادر
پاسخ
ممنون از مهربونیت سمیراجان
مارو کیجاشان (مادر و دخترها)
8 اسفند 92 14:35
سلام عزیزم ،‌ حالت چطوره ؟ حال بابات خوبه ، ایشالله هر چه سریعتر حالش خوبه بشه
یه مادر
پاسخ
سلام بانو ممنونم از لطف و مهربونیتون شکر خدا بهتره
علامه کوچولو
8 اسفند 92 16:59
سلام خداروشکر انشاءالله به زودی عافیت کامل شامل حالشون بشه
یه مادر
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از محبتتون