ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

بدون عنوان

1392/9/9 23:36
نویسنده : یه مادر
173 بازدید
اشتراک گذاری

فائزه جان این هم عکس ، البته این اصلا به نظر من یه دکور محسوب نمیشه چون هیچ

اصولی نداره و من فرصت نکردم بهش برسم ، میوه کاج جور نکردم برگهایی از درختای دیگه

جمع نکردم ، کلاف کامواهام رو فرصت نکردم از کمد درآرم و و ...... این روزها اینقدر درگیرم

که حتی فرصت نمیکنم برای چند لحظه بشینم و بی دغدغه به دور و برم نگاه کنم......

 

این برگ و کدوها و بلوطها بیرون خونه کنار در ورودیه ، من شلوغی و شلختگی رو دوست

دارم ، برای اطرافیانم این عجیبه که همینجوری کلی برگ رو ولو کردم اینجا ولی خودم از

این کار کلی لذت بردم ، اون تخم مرغ ها مال عیده که هنوز دارمشون (تخم مرغ وقتی میمونه

توش کاملا خشک میشه فقط مواظب باشین نترکه چون اونوقت مجبورین تا یک ماه برای یادبود

عود روشن کنین)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سمیرا
10 آذر 92 15:15
خیلی زیباست
مامان مطهره
11 آذر 92 10:31
سلام خواهر دست گلت درد نکنه خیلی قشنگ بودن. ماشالا گل پسرت بزرگ شده میتونی از این کارها بکنی. تو خونه ما همه چیز همون ثانیه اول مورد کنجکاوی دختری قرار میگیره و نابود میشه
یه مادر
پاسخ
سلام فائزه جان خواهش میکنم عزیزم
مامان گیسو جون
11 آذر 92 16:18
دستم بهت برسه می کشمتتتتتتتتتتت منم از این دکوراااااااااااا می خوامممممممممممم خیلی قشنگه بازم می خواممممممممم خوش به حال همسرت
یه مادر
پاسخ
چرا آخه گناه دارم من اینکه همش به هم ریخته ست ، تو ماشالله تر و تمیزی کدبانویی ، من هپلی ام اینها رو ریختم اونجا