ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

بدون عنوان

1392/8/27 10:27
نویسنده : یه مادر
258 بازدید
اشتراک گذاری

سومین ساله که شروع فصل پاییز شروع سرماخوردگی های پی در پی پسرمه ، تورم و عفونت

لوزه هاش ، تب های بالای 38 درجه ........

شنبه باز هم تب کرد ، درست 7 روز بعد از تمام شدن آنتی بیوتیک قبلی که البته 4 تا آمپول هم

همون موقع بهش تزریق شده بود . مریضی 2 هفته قبل برای پسرم خیلی خیلی سخت بود ، دو روز

به اندازه یک وعده غذایی هم نتونست تغذیه کنه تا اینکه آمپولها جونش رو خریدن .

حالا هم داره دارو مصرف میکنه

مدتهاست که من شب زنده دار پسرم هستم

منتی براش نیست ، اون جون منه و من براش هر کاری میکنم

تنها مشکلم اینه که هر کاری میکنم بین زمان و کارهام دیگه هیچ هماهنگی به وجود نمیاد

نمیتونم مدیریت کنم ، زمان کم میارم

درس و دانشگاه که مدتهاست تعطیله

خجالت میکشم سر کلاس طرحم حاضر بشم ، همه اش هم میگم بی خیال نهایتش حذفم

میکنه ولی این حرف دلم نیست........... بماند

همسری دیروز و امروز تهرانه ، این جلسه ها هم حالمون رو میگیره البته خودش مقصره که

میگه حتما باید نیروهای کربلا رو خودم گزینش کنم . وقتی همسری هست زندگیم رو دور

تند میافته ، این میون یه کم هم با هم کل کل میکنیم زندگیمون بی نمک نشه یه وقتلبخند.

چیز خاصی ندارم برای نوشتن ، تنها چیزی که روزها رو از حالت تکراری در میاره بزرگ شدن

پسری با سواد شدنش و البته شیرین زبونیهاشه.

 

خدا همه بچه ها رو در پناه خودش حفظ کنه.

و خدا به من هم قدرتی بده که در برابر هیچ چیز و هیچ کسی زانوانم خم نشه الا در برابر

خود خدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مطهره
27 آبان 92 10:44
سلام عزیزم خدا قوت الکی که بهشت زیر پای مادر نیست خانم. خدا انشاالله به هردوتون سلامتی بده که مواظب هم باشید.
یه مادر
پاسخ
سلام خانوم سلامت باشی عزیزم ممنون از محبتت خواهر
مامان گیسو جون
29 آبان 92 17:23
سلام عزیزمممممممم ای وای بمیرم برات خدایی درکت می کنم خیلی سخته خیلی ای جانم بازم که عزیزم مریضه ان شاا... زودتر خوب بشه چرا عملش نکردی تا کمتر مریض بشه؟ غصه درس رو نخور اینم تموم میشه و یادت می ره چطوری گذشته همیشه شاد باشی و سلامت ستون زندگی
یه مادر
پاسخ
مونای نازنینم بودنت بهم انرژی میده الهی که همیشه سلامت باشی و سایه ات بالا سر گیسوی نازم باشه
مامان نفس طلایی
1 آذر 92 21:18
سلام عزیزم ... اخی انشالله خوب میشه ... خیلی سخته مریضی بچه ها ... خوب یه سری از کارهات و بذار شب ها که مراقب محمد رضایی ... صبح ها که مدرسه است بخواب و استراحت کن ... همه کارا درست میشه از جمله درس ... توکل بر خدا
یه مادر
پاسخ
سلام عزیز دلم اینقدر انرژی کم میارم که خودم هم همش مریض احوالم برام دعا کن خواهری