ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

سالگرد قمری...

1392/6/26 12:54
نویسنده : یه مادر
258 بازدید
اشتراک گذاری

 

چه شبی است امشب

سالگرد بهترین شب زندگی من و همسرم 

شبی که دل توی دلم نبود

چند سال انتظار کشیدیم و چقدر سختی کشیدم ...........

دعا کردم

نذر کردم

لحظه آخر نجمه خاتون ، مادر آقا امام رضا رو واسطه قرار دادم........

دقیقا 8 هفته منتظر موندم

شب تولد امام هشتم 

باید میرفتم سونو....

چه هدیه ای گرفتم من اون شب.............

وجود یه جنین چند میلیمتری که قلبش ضربان داره

چه وساطتی کرد بانو .......

من هم مادر رضا شدم

محمدرضای من

 

خدایا کمکم کن در برابر این همه نعمت و هدیه ارزشمندی که عطا کردی برایت بندگی کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

باران
25 شهریور 92 11:30
سالگرد قبول نذرت مبارک گلم سالگرد داشتن محمدرضا جون مبارک چقدر خوب که اينطوري شدي مامان محمدرضا خوش به سعادتت گلم
ميشه بدونم اسم کوچيکت چيه عزيزم من ناخودآگاه هميشه ميخوام مريم صداتون بزنم اما بعدش يادم مياد که اسمتونو نمي دونم
نمي دونم چرا بيشتر وقتا اينطوري ميشه


ممنون باران جان
میتونی مریم صدام کنی عزیزم
کار خوب
25 شهریور 92 20:10
دوست گرامي !‌ چنانچه تصور مينماييد كه اين كامنت تبليغاتيست سخت در اشتباهيد ما شما را به ادرسي راهنمايي خواهيم كرد كه راپورت احوالات خودتون و عده اي از دوستانتون اونجا نوشته شده !‌ باور نميكنيد ؟‌ مايه ش يه كليك روي اون ماسماسك زير دستتونه و ورود به فصل جديدي از وبلاگ گروهي كار خوب !‌ چشمك كار خوب http://kare-khoob.blogfa.com/post/183
مامان مریم
1 مهر 92 18:20
چه حس قشنگی..امام رضا نگهدارش باشه


ممنون مریم جان
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
29 مهر 92 0:10
خیلی نازه


ممنون عزیزم