ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

موسیقی

1392/6/8 20:31
نویسنده : یه مادر
143 بازدید
اشتراک گذاری

در حال خوردن صبحانه بودیم و موسیقی (یار همیشگی من و پسری) در حال پخش

بود ، ترانه هواتو کردم (محمد علیزاده) رو میشنیدیم . پسرم ترانه های مورد علاقه ش

رو زود حفظ میکنه برای همین هم به معنای شعر توجه میکنه . البته من هم سعی میکنم

آهنگ های غیر مجاز که گوش میده(چه کنم خب موزیک شاد دوست میدارم) تمام حواسش رو

معطوف کنم به موزیکش نه متنش ولی شعرهای خوب رو خب دوست دارم یاد بگیره . براش گفتم

اینی که میگه "هواتو کردم" داره با خداش حرف میزنه وقتی میگه "میبینم هوامو داری" یعنی میدونه

که خدا دوستش داره و هواسش به اون هست............

لذت میبرم از این عشق و عاشقی برای پسرم میگم ، عادت نداره خیلی همون موقع جواب

بده ولی یه جایی افکارش رو مطرح میکنه که مطمئن میشم به دلش نشسته.

از حال و هوای عرفانیش در اومدیم و بحث خوندن این ترانه شد ، پسرم گفت : ببین مامان

تو اگه این آهنگ رو بخونی خیلی بد میشه این آهنگ فقط با صدای یک مرد قشنگه...

راستش اولش قبول نکردم و گفتم نه فرقی نداره هر شعری رو چه زن چه مرد میتونن

بخونن ولی وقتی بیشتر دقت کردم دیدم حق با پسرمه این ترانه با صدای من حسش

خیلی تغییر میکنه . بماند که پسرم همچنان برام توضیح میداد و سعی کرد با شکافتن

این موضوع من رو قانع کنه و موفق شد.

پسرم میگه وقتی بزرگ شد میخواد سفره بی ریای شهرام شکوهی رو بخونه .

ترانه های مورد علاقه پسرم خیلی جالبن ، حتما سر فرصت یک لیست از اونها در وبلاگش

میزارم.

خدایا شکرت برای وجود پسرم.........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نفس طلایی
8 شهریور 92 12:32
عزیزم


مامان گیسوجون
10 شهریور 92 13:21
ای جانممممممم دوستم این بچه ها چقدر باهوشن خدا برات نگهش داره


زنده باشی
خدا گیسوجونم رو برات حفظ کنه بوسسسسسسسسس
مامان مریم
15 شهریور 92 12:58
ای جووونم با این سلیقه اش...عاشقش شدم


ممنون خاله جون