ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

میخوام خودم رو بغل کنم ، نوازشش کنم و بگم غصه نخور تو خیلی قوی هستی...

1392/4/23 17:40
نویسنده : یه مادر
432 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام خودم ، سلام دلم

خسته نباشی

میدونم که خیلی سرت شلوغه ، با اینکه بیشتر از 3 ساله شرایط کاری همسرت باعث شده

مسئولیتت زیاد بشه ولی خوب میدونم این یک ماه با تمام اون زمانها فرق داشته .

میدونم توئی که تابستونهای گذشته در طول روز به هیچ وجه پاتو از خونه بیرون نمیگذاشتی چون

به گرما حساسی چون آفتاب باعث میشد پوستت ملتهب بشه و حسابی آزارت میداد الان هر روزت

از صبح که بیدار میشی شال و کلاه میکنی که به کلاسهای پسری برسی . از شنبه تا چهارشنبه

هر روزش قبل ظهر کلاس داره ، دو روز هم که غروب ها کلاس داره و تو همه اش در راهی.....

من هم هیچ وقت فکر نمیکردم که یه دونه دختر بابا که تا دانشجو بشه حتی یه مداد هم میخواست

بابا خودش براش میگرفت حالا بخواد تا 10 شب به خاطر گل پسرش بیرون از خونه دنبال وظائفش

باشه.....

چقدر بزرگ شدی تو

میدونم که سن و سال شناسنامه ایت با سن روح و روانت یکی نیست

میدونم که همچنان همون خانم کوچولویی

آفرین به تو خانم کوچولو که این همه کار رو تنها داری انجام میدی

میدونم عزیزم

میدونم که هیچ کدوم اینها اذیتت نمیکنه

میدونم که تو از پس هر کاری بر میای

میدونم که برای تو کاری نشد نداره

آره عزیز دلم ، میدونم این دلتنگیه که داره سر به سرت میزاره و هوای چشماتو بارونی میکنه

غصه نخور خانم کوچولو

تو تنها نیستی

من پیشتم

من همیشه کنارتم

بخند خودم ، بخند دلم

همیشه لبخند روی لبت باشه

لبخندی که من عاشقشم

لبخندی که هم من و هم دیگران تو رو به همین لبخند و به نشاطت میشناسیم

آفرین خودم

تو قوی هستی................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نفس طلایی
23 تیر 92 22:32
عزیزدلم ... من مطمئنم که قوی هستی و می تونی ... منم الان کاملا احساست رو می فهمم ... این روزا خیلی دعام کن محتاج دعاتم
لیلا
24 تیر 92 17:52
افرین به تو افرین
باران
25 تیر 92 9:56
ین هفته، هفته ی بهترین دوسته بهترین دوست تو کیه؟ این مطلب رو واسه ی همه ی دوستای خوبت بفرست حتی واسه من. ...البته اگه یکی از دوستای خوبت حساب میشم. ...ببین چند تا پس میگیری. اگه بیش از 7 تاگرفتی پس واقعا محبوبی. ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ -.
مامان مریم
31 تیر 92 15:58
خوش بحالت که قوی هستی...
من که دارم کم میارم..
خیلی خسته ام...خیلی پریشونم...
کاش بتونم قوی باشم ..کاش مشکلم قابل حل باشه...
برام دعا می کنی؟


عزیزم
ان شاالله که مشکلت بر طرف بشه دوست من.
اگر قابل باشم حتما