ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

آقا جان.................

1392/4/20 20:33
نویسنده : یه مادر
297 بازدید
اشتراک گذاری

سرم خاك كف پاي حسين است
دلم مجنون صحراي حسين است

بود پرونده‌ام چون برگ گل پاك
در اين پرونده امضاي حسين است

بهشت ارزاني خوبان عالم
بهشت من تماشاي حسين است

به وقت مرگ چشمم را نبنديد
كه چشم من به سيماي حسين است

چراغ از بهر قبر من نياريد
چراغم روي زيباي حسين است

خوش آن صورت كه در فرداي محشر
بر آن نقش كف پاي حسين است

نترسانيدم از روز قيامت
قيامت قد و بالاي حسين است

سلام آقا جان

خیلی دلم براتون تنگ شده

آقا جان ، من امشب به علی حسودیم شد..................

آقا جان ، اون شبی که علی داشت ضریح پاکتون رو غبارروبی میکرد و من پشت در توی صحن

نشسته بودم (اجازه ورود به هیج وجه نمیدادن به خصوص به یک خانم) حسودیم شد

امشب علی و بچه هاشون دارن میان بین الحرمین ، میان که با دستهای خودشون خدمت

کنن و سنگهایی که قرار زیر پای زائرینتون باشه رو نصب کنن .

آقا جان توفیق زیارت دوباره تون رو نصیبمون کنین....................

                                                                                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نفس طلایی
21 تیر 92 21:32
سلام عزیزم خوبی؟ طاعات قبول کجایی ؟ نیستی ؟