ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

بدون عنوان

1391/12/18 16:14
نویسنده : یه مادر
259 بازدید
اشتراک گذاری

بعضی وقتها فکر کردن به یک جمله و تکرار اون در ذهنت خستگی کاری که میکنی رو کم میکنه

دیروز مادرشوهر و پدرشوهر زمانی که پسری رو بردم پیششون تا برم دانشگاه هی بهم خسته نباشید

گفتن و از من تشکر کردن بابت کارهایی که انجام میدم(تدارکات عروسی برادرشوهر) من هم قلبا

گفتم که دارم وظیفه ام رو انجام میدم گفتم فکر کنید من علی هستم که بابا برگشت و بهم گفت :

تو داری کار چهارتا علی رو انجام میدی ..........

و من طبق معمول ذوق مرگ شدممژهبغل

الان این جمله یادم اومد و کلی دوباره مژه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نفس طلایی
18 اسفند 91 17:16
چه حس خوبی




علامه كوچولو
19 اسفند 91 8:20
خدا اين عروس خوب رو براشون و اونا رو نيز برا شوما حفظ كنه:امين
مامان کیارش
19 اسفند 91 10:13
نانا و نینی جون
20 اسفند 91 18:40
سلام ابجی نازم یه فانوس تو دستمه ولی نیازمند دعام پس بیا دستو بنده به من تا با هم باشیم دلم میخواد امشب از ته دلت برای من و اونایی که منتظر یه معجزه درونین دعا کنی