ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

بدون عنوان

1391/10/30 14:25
نویسنده : یه مادر
281 بازدید
اشتراک گذاری

شکر خدا امروز یه روز خوب و پر از انرژی بود

پسری بعد از یک هفته غیبت به مدرسه رفت . دیشب گل پسرم از من خواست برای

ناهار امروز ماهی روی آتیش کباب کنم ، من هم که هلاک این درخواست های پسرم

هستم اطاعت کردم . وقتی پسری رو رسوندم رفتم بازار ماهی فروشا و دو تا ماهیه توپ

خریدم همونجا دادم تمیزشون کردن و بعد هم بازار میوه و تره بار که واقعا سر صبحی آدم

رو به وجد میاره ، عطر و بوی سبزی تازه و میوه های رنگ و وارنگ و یه عالمه مرد و زن سحرخیز....

چند روزی بود دلم آش میخواست دیدم راحت ترینش آش دوغه ، سبزی آش گرفتم ، بوی

سبزی ها هوس برانگیز بود و من هم وسوسه شدم برای ماهی شکم پر هم سبزی بگیرم.

بعدش هم نارنج و پرتقال گرفتم و  حسابی به خودم خوش گذروندم.

ناهار پسری همونی شد که دلش میخواست و از این بابت خوشحالم.

الان هم یک بشقاب آش دوغ گذاشتم جلوم و مشغول نوشتنم

جای دوستان خالی...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هستی
30 دی 91 14:48
سلام
انشاالله خدا همسر و پسرتون را براتون نگهداره انشاالله زودی خدا یکی از فرشته هاش را دوباره بذاره توی دل شما

اومدم برای یک ختم قرآن دعوت تون کنم برای سلامتی یک کوچولوی سه ساله به نام علی
http://termination.blogfa.com/
و همینطور یک جمع دوستانه کوچیک در این وبلاگ کار خوب داریم که آدرسش را این زیر می دم خوشحال می شیم شما کنارمون باشین اگر تمایل هم ندارین که انشاالله همیشه موفق باشید
http://kare-khoob.blogfa.com/

اندکی صبر سحر نزدیک است خدا با صابران است



چشم هستی جان
حتما

مامان نفس طلایی
30 دی 91 16:12
سلام عزیزم بابا ما شیکمو هستیم هاااااا


سلام خواهر
ما در خدمت شما هستیم
مامان حسنا
1 بهمن 91 20:11
سلام خوبی گل پسرت خوبه؟شوهرت نیومده