ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

بدون عنوان

1391/10/29 11:53
نویسنده : یه مادر
271 بازدید
اشتراک گذاری

امروز هم موندگاریم توی خونه

دیروز هم خیلی روز متفاوتی نبود ، بعد از ظهرش خیلی هوا دلگیر بود ، عصری از پسری

خواستم که با هم شیرینی بپزیم اون هم کیک شکلاتی خواست ، توی اینترنت گشتم که

یک کیک با دستور جدید درست کنم

گفتم که مجبوریم برای تفریح بخوریم و بیاشامیم

کلی حوصله به خرج دادم و برای پسری کیک پختم

من خودم عاشق پوی کاکائوام بوی پودر کاکائو مستم میکنه

حالا این کیک هم عطر و بوی بینظیری داشت که پسری رو به وجد آورده بود و مدام میگفت:

اوووووووووووم به به چه بوی خوبی دارهخوشمزه

ولی

کیک پختن و کیک خوردن پسری همان و نصف شب گلودرد پسری همااااااااااان

این هم کیک ما

 

 

 

امروز هم تصمیم دارم ناهار رو توی حیاط بالا به پسری بدم

 

 

 

من غذا رو آماده کنم و پسری آفتاب بگیره

 

 

(نوشتن روزمره برای دل خودم نیاز به عکس نداره ، این عکس ها رو فقط به خاطر همسری

میزارم که در کنارمون نیست)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

علامه کوچولو
29 دی 91 12:24
ووووووووووووووووی چه رنگ و لعابی داره
بابا فکر خواننده های شکموتون رو هم بکنید
خوش باش بانو تا بیشتر بهتون خوش بگذره


ممنون عزیزم
ilijoon
29 دی 91 15:47
به به ماماني هنرمند دلمون ضعف رفت ان شاالله هميشه سالم وسلامت باشيد وبراي گل پسري چيزهاي خوشمزه درست كنيد


الهی بمیرم نزدیکم بودی برات می آوردم
اگه دلت خواست شرمنده عزیزم
باید مراعات مامان های باردار رو کنم
مامان حسنا
29 دی 91 16:43
معلومه خیلی خوشمزس...بالاخره ما شازده کوچولو رو دیدیم


جای شما خالی عزیزم
مامان نفس طلایی
29 دی 91 22:34
واییییییییییییییییییییییییی عجب کیکی دلم خواست


عزییییییییییزم
باور کن نزدیکم بودی برات می آوردم
بیا خونه مون برات درست کنم دوست گلم