ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

بدون عنوان

1391/9/21 20:02
نویسنده : یه مادر
252 بازدید
اشتراک گذاری

همسری رفت.................

الان بغض ندارم به هیچ وجه

خیلی هم حالم خوبهابله

برای اینکه یک هفته بغض داشتم یک هفته پنهون و آشکار اشک ریختم

برای اینکه سرما خوردم شدیییییییییییییییییید

برای اینکه تازه یه ربعه که به واسطه دو تا بشقاب سوپ داااااااااااااااااغ چشمام و گوشام و بینیم

باز شده

پس حق دارم خوب باشم الان مگه نهعینک

همسرم ، جونم ، نفسم ، دوستت دارم عزیزم ، وقتی امروز صبح پیاده ات کردیم و راه افتادیم

چشمام چیزی رو نمیدید.............. قلبم بدجوری میسوخت چون نمیتونستم غم دلم رو برملا

کنم چون شاهزاده کوچکم در کنارم بود ، قلب کوچیکش برای بابایی بیقراری میکنه.

همنفسم ، میسپارمت به دست صاحبان همان سرزمینی که به سویش رهسپاری .

الهی که همیشه تنت سالم دلت شاد لبت خندون صبرت زیاد ذهنت قوی بازوانت پر توان باشه.....

عاشقتونم..............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نفس طلایی
22 آذر 91 21:16
ایشالا همیشه خوب و خوش و موفق باشی


ممنون عزیز دلم
ملی مامان میکاییل
23 آذر 91 7:34
دوسته عزیزم سعی کن این قضیه برای هر دو تون عادی بشه ایشالله کارشون تموم بشه سه تایی با هم باشین تا ابد
جای همسری سبزززززززز


ممنون ملاحت جونم
ava
24 آذر 91 14:54
azizam darket mikonam....manam hamchin sharayeti daram...shad bashid golam


ممنون آوا جان
یک عاشقانه آرام
24 آذر 91 22:30
سلام دوست خوبم خوبین؟شاهزاده کوچولومون چطوره؟جای همسری خالی نباشه ایشالا به سلامتی برمیگردن و دلتونو شاد میکنن.مراقب خودتو آقا کوچولومون باش دوست من


سلام نسترن گلم
ممنونم از محبتت عزیزم