ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

این هم برای ملاحت گلم

1391/8/29 13:09
نویسنده : یه مادر
387 بازدید
اشتراک گذاری

ببین خواهری ، کشک آب گرفته ساده ، کشک مخلوط با زردچوبه (البته این مال کربلاست

خونه مامان اینا با زعفرون قاطیش کردم ) و نعنا داغ رو به نوبت اینجوری میریزیم وقتی کامل

شد با یک خلال چوبی یا هر چیز تیزی از مرکز دایره به سمت لبه ظرف خط میکشیم

ولی باید یکی درمیون جهتش عوض بشه یعنی یک شعاع از مرکز به بیرون کشیدی

شعاع بعدی از لبه ظرف به سمت مرکز باشه که شکلش خوب در بیاد.

از مراحل کار فقط همین دوتا عکس رو داشتم.

موفق باشی عزیز دلمماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ملی مامان میکاییل
29 آبان 91 23:43
واقعان ممنونم ازت دوستم اما قول نمیدم که بتونم مثله تو اینقدر مرتب درست کنم
مامان نفس طلایی
5 آذر 91 23:40
وای نوش جان
باران قلنبه
21 آذر 91 18:32
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید منتظر کمکتون هستم مرسی
ملاحت
28 اسفند 91 17:10
خوشحال شدم که بالاخره یکی اسمش ملاحت بود