ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

مهمانی خانه پدری......

1391/8/27 14:26
نویسنده : یه مادر
2,467 بازدید
اشتراک گذاری

این عکس برای من خیلی عزیزه ، اتاق پذیراییه خونه مامان اینا و کلی خاطره برای من.....

مراسم پاتختی هر 4 تا زن داداشهام اینجا برگزار شد کلی فامیل و دوست و آشنا.....

تولدهایی که توی این اتاق گرفتیم .....

عروسی خودم..........

این سفره مهمانی پنج شنبه بود........

برای این مهمونی مامان آش رشته ی فوق العاده ای هم درست کرده بود که تزیینش با

من بود ولی چون مهمانها حضور داشتن فرصتی برای عکس گرفتن نبود ولی عین آشی

بود که توی کربلا درست کرده بودم که عکس اون رو به جاش میزارم

 

نان و کیک

 

این نون رو مامانم توی قابلمه درست کرد ، خیلی خوشمزه بود

این هم شیرینی پنجره ای که مامان استاد درست کردنشه و من هنوز نتونستم مثل اون

درست کنم

 

کیک خوشگلی که خودم از خونه پختم و بردم مژه روی کیک و وسطش گردو ، دارچین و شکلات

چیپسی بود ، به خودم اصلا نرسید چون خانمها برای شوهرانشون از نان و کیک و شیرینی

پنجره ای برند ....نوش جانشون...........

و این هم کیک مرغ و گردو و..... که گفته بودم ، این رو هم از روز قبل خونه خودم آماده کردم

ترکیبش خیلی خوب شده بود ، هم پیش غذای خوبیه و هم میتونه یک وعده غذایی باشه

پیشنهاد میکنم حتما یکبار هم شده درستش کنید

این هم گلهای خوشگل حیاط خانه پدرجان

این قسمت سالن رو خیلی دوستش دارم یک روزی هم بالاخره اینا رو از مامان کش میرم...

شاد باشیدقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ملی مامان میکاییل
28 آبان 91 23:53
in ke kad banoo va baslighe ii n jaye khodesh ama khoda vakili mardom azari kheli hal mide naaaaaaaaa???
alan man chi be to begammm ???
faghat bagoo roye oon ash ro che joory tazein kardi


فدات بشم مننننننننننن
الان میام برات مینویسم عزیزم
مامانه ارام
5 آذر 91 19:51
ماشالله...عزیزم چه هنری داری...


Mamnoon dooste man , shoma lotf darin
مامان نفس طلایی
5 آذر 91 23:40
همه چی فوق العاده است
باران
31 فروردین 92 12:11
سلام عزیزم اولین باره به وب شما سر زدم خیلی زیباست و باید بگم خوراکی ها دهنمونو آب انداخت دستورش رو دارید ؟ به من سر بزنید خوشحالم می کنید
باران
5 خرداد 92 7:51
عزیزم میشه طرز تهیه کیک مرغ و همینطور یه کیک خوشمزه دیگه مثل همین کیکی که اینجاست رو آموزش بدید مرسی گلم راستش منم عاشق این جور چیزای قدیمی هستم اما خوب مامانم نداره که کش برم ازش، هر وقت خواستی کش بری بگو منم بیام