ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

بدون عنوان

1391/2/31 20:43
نویسنده : یه مادر
331 بازدید
اشتراک گذاری

 مدام در حال سرچ کردنم

 حالم اصلا خوب نیست ولی نمیدونم چرا صدام در نمیاد

 آخه به کی بگم ، چکار کنم

 کاش همسری اینجا بود ، با خیال راحت پسرم رو پیش مامانم میزاشتم و دنبال

 درمانم میرفتم ، من با هیچکس اینجور وقتها راحت نیستم..........

 فکر کنم کلیه هام عفونت کردند ، دارم از درد به خودم میپیچم ...........

 خدایا تا فردا بهم انرژی بده ، صبح میرم آزمایشگاه بعد هم میرم خونه مامانم........

 خدایا خودت هوامو داشته باش..................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زینب (مامان امیر عباس)
31 اردیبهشت 91 21:23
سلام دوست خوبم .نمیدونم مشکلت چیه اما تجربه بهم نشون داده نباید درد و تحمل کرد و نرفت دکتر .شما میگی فکر کنم عفونت کلیه گرفتی خوب این شاید الان هیچی نباشه اما به مرور خطرناک بشه . به نظر من به دکتر مراجعه کن
ملی مامان میکاییل
1 خرداد 91 0:35
خدا خودش هواتو داره خیالت راخت قوربونت برم من
مامان نفس طلایی
1 خرداد 91 7:26
تنها نمون عزیزم برو پیش مامانت اینا باز محمد رضا رو بذاری اونجا راحت تری ... دلم باهاته
ilijoon
1 خرداد 91 14:38
واي چه بد تو رو خدا مواظب باشيد توكلتون به خدا فقط اونه كه ميتونه كمكتون كنه خدا بنده هاشو دوست داره مطمين باش كمكتون ميكنه دوستون دارم گل پسري رو ببوسيد
ilijoon
5 خرداد 91 22:46
سلام گلم كليه هاتون چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟ني ني جون حالش خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ممنون كه آدرس وب گل پسري رو داديد دوستتون دارم مواظب خودتون باشيد