ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

یادداشتی برای دلم

1391/2/31 3:32
نویسنده : یه مادر
342 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام............

 نمیگم ناراحت نیستم ولی خب .......... اصلا نمیدونم در چه حالی هستم.............

 الان دیگه دل درد های خفیف هم دارم و وضعیتم همچنان همونجوره (یه کم شدیدتر )

 چیزی که اذیتم میکنه شرایطیه که توش هستم مسئولیت هایی که دارم ، دلتنگی برای

 همسرم و اینکه الان بدجوری به حضورش احتیاج دارم ، وجود پسر نازنینم که همه جوره

 هوامو داره ولی مامان خسته و رنگ پریده نمیتونه مثل همیشه پا به پاش بدوه و پرانرژی

 همراهیش کنه ، خدائیش اگه گل پسری نبود من کم میاوردم نه به خاطر بارداری و ختم اون

 واقعا و از ته دلم اعتقاد دارم به اینکه وقتی یه بارداری توی هفته های اول به پایان میرسه

 مطمئنا ناهنجاری وجود داشته که صلاح بوده این اتفاق بیافته و اصلا موافق استراحت های

 مطلق و دارو و.... نیستم ، من الان فقط جسمم خسته ست خیلی............

 خدایا خودت کمکم کن ، ترم آخر دانشگاه و گرمی هوا و کارهای خونه و ............

 خدایا کمک کن اذیت نشم .......

 این وبلاگ رو حفظ میکنم برای درد دل های خودم با خودم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی درسا
31 اردیبهشت 91 8:17
خدا بهترین تقدیررو برای ما آدما میخواد ...... انشاالله بهترین بهترینا برات اتقاف بیفته و زودتر دوباره سلامتی تو بدست بیاری ...... دوست من


ممنون دوست عزیزم
مامان نفس طلایی
31 اردیبهشت 91 18:46
عزیزم کاش تهران بودید و میومدم پیشت کمک ... البته نمی دونم کجای این کره خاکی هستی اما هر جا باشی بدون یه نفر برت دعا می کنه و هر کار از دستم بر بیاد برات انجام میدم


ممنون خواهر گلم
دعاتون برای من بهترین کمکه عزیزم
ilijoon
1 خرداد 91 14:41
مطمينم مامان صبوري هستيد وميتونيد از پس همه مشكلات بر بياييد اميدتون به خدا ان شاالله تو اين مدت بهتون سلامتي ميده وميتونيد يه ني ني خوشكل وسالم به دنيا بياريد
انیس کوشولو
7 خرداد 91 3:45
از ته دل برات دعا میکنم دنیایی از آرامش رو...
آرامشی پر از خدا..........


ممنون عزیزم
مامان آرشیدا قند و عسل
24 خرداد 91 11:43
گاهی خداوند چیز بهتری را برایمان در نظر دارد ، امیدوارم آنچه به صلاح است برایتاتن اتفاق بیفتد ، گرچنمد کمی دیر ولی ورودتان را به نی نی وبلاگ خیرمقدم میگم.


ممنونم از لطف و مهربونیتون