ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

بدون عنوان

1391/3/29 12:09
نویسنده : یه مادر
310 بازدید
اشتراک گذاری

خدایااااااااا

عاشقتمممممممممممممممممممممممممم

خیلی گلی خدا ، خیلی دوست داشتنی هستی

ممنون که توی این روز به ما عیدی دادی و بارون رحمتت رو برای ما فرستادی

حساااااابی داره بارون میباره و هوا سرددددددددددددددددددددددد

با این همه حسرت جاریمو میخورم که توی اردبیل داره کیف میکنه ، حد اقلش 10-15

درجه از اینجا سردتره..................

خداوندا مجددا صمیمانه سپاسگزارمماچماچ

فقط خدا ، فدات بشم من ، نمیشه یه کم هوای کربلا رو خنک کنی ، آخه گناه دارن طفلکی ها

حالا مردم اونجا عادت دارن بر و بچه های ما چی........ علی میگفت از ظهر به بعد نیروهاش

نمیتونن دیگه کار کنن ، پروژه اسکلت فلزیه و دست زدن بهش ناممکن..........

حکمتت شکر خدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ilijoon
31 خرداد 91 19:13
سلام ماماني دلم براتون تنگ شده بود خدا رو شكر كه خوبيد
شبنم
1 تیر 91 19:43
سلام مامان عزیز. من هم خدا رو شکر می گم به خاطر باران رحمتش. از شما هم ممنونم که اومدید پیشم و افتخار می کنم که شما جز دوستانم باشید. راستش فکر می کردم مثل وبلاگ همه مامان ها،قراره اینجا چند تا عکسی از گل پسرتون ببینم،اما خبری نبود که!