ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

ایرانی

1393/5/11 18:29
نویسنده : یه مادر
416 بازدید
اشتراک گذاری
مدتهاست توی شبکه های م اه و ا ره ای چندتا ایرانی تا با هم میشینن مدام حرف از فقر توی
ایران و شرایط سخت زندگی و نداری مردم و و و ........... میزنن . الان هم توی یک وبلاگی بودم که
دیدم یکی کامنت گذاشته و گفته دلیل رفتارهای فلان مدل مردممون فقر و نداری و سختیه .......
مدتهاست برام سوال شده ، اینکه یه گروهی نیازمند هستند نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا هست
ولی اینکه میگن زندگی تو ایران سخت شده به خاطر گرونی و این حرف ها واقعا برای من قابل هضم
نیست . در اینکه هزینه زندگی بالاست شکی نیست ، من هم یه بچه دارم و هزینه های بالای خورد و
خوراک و پوشاک و .... میدونم . سوال من اینه که مردمی که میگن ندارن پس چجوری از پس این زندگی
های تجملاتی بر میان . به هر حال من غیر از افراد خانواده خودم ، همسرم ، اقوام من و همسرم با خانواده
بچه های مدرسه پسرم چه میدونم کسانی توی آموزشگاه های مختلفی که پسرم میره آشنا شدم برخورد
دارم . دارم میبینم که مردم فقط مینالن ولی همه چیز زندگیشون سر جاشه ، لباس های رنگ و وارنگ
خانم ها و تیپ های به روز بچه هاشون گرفته تا مهمانیهای هر هفته و چاره کردن چشم و هم چشمیهای
مادرا و بچه ها . مشکل گرونی یک طرفه ، مشکل اصلی فرهنگ زندگیه ماست که آسیب دیده .
به قول مامانم زندگی شما در برابر شروع زندگی ما شاهانه ست . خب حالا که اینهمه نعمت و امکانات
هست بیاییم ما هم کمی از گذشتگانمون یاد بگیریم و عمل کنیم . قناعت کنیم ، از کمترین ها لذت ببریم
به اونچه که داریم اول راضی باشیم بعد برای بهتر از اون شدن تلاش کنیم .
قطعا توی کشور ما کمبودهایی هست ، من هم قبول دارم ولی نگذاریم اسم ایران و ایرانی به این
راحتی خدشه دار بشه . از خودمون شروع کنیم ، جامعه یعنی تک تک ما .....
برای خودمون ارزش قائل بشیم .
 
پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

کار خوب
13 مرداد 93 0:31
چرخ گردون چه بخندد چه نخندد تو بخند مشکلی گر سر راه تو ببندد، تو بخند غصه ها فانی و باقی همه زنجیر به هم گر دلت از ستم و غصه برنجد، تو بخند... +تو طرح جدید کار خوب شرکت کنید و کتاب های پیشنهادی تون رو زیر این پست برامون بنویسید : http://kare-khoob.blogfa.com/post/356
یه مادر
پاسخ
بخند... ممنون از حضورتون
آقايون و خانوماي شيك پوش
7 شهریور 93 20:25
فروشگاه اينترنتي مارال ، عرضه كننده انواع شال و كلاه و عروسك و ست آتليه و ..... بافتني ارزان و شيك و مدرن . از فروشگاه اينترنتي مارال ديدن نماييد و به دوستانتان اطلاع دهيد : http://redheart.hamvar.ir