ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

نظرات (8)

mamane radin
22 تیر 93 12:40
درست متوجه شدم دوستم نی نی داری؟
یه مادر
پاسخ
آره عزیزم
سمیرا
22 تیر 93 19:35
خدا حفظش کنه و بسلامت دنیا بیاد ایشالا،دو س داری دختر باشه یا پسر؟
یه مادر
پاسخ
ممنون سمیرای عزیزم قلبا میگم هیچ فرقی نداره برام ، من کلا بچه دوست دارم چه پسر باشه چه دختر همسر هم همین عقیده رو داره ولی از شازده مون نظرخواهی کردیم اعلام کردن حتما باید دختر باشه ، خدا به خیر کنه
پریسا
23 تیر 93 2:37
مبارکه چه احساس خوبی
یه مادر
پاسخ
ممنون پریساجان
سمیرا
23 تیر 93 16:24
چه بامزه ان شاا... بخاطر دل شازده کوچولو خدا یه خواهر ناز و دوس داشتنی بهش میده
یه مادر
پاسخ
ممنون سمیرای عزیزم
mamane radin
24 تیر 93 11:20
ای جانم!!! مبارک باشه ، به سلامتی انشااله اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم
یه مادر
پاسخ
ممنون عزیزم در خدمتیم
مامان گیسو جون
29 تیر 93 10:03
عزیزمیییییییییییییییییییییی عشق من
یه مادر
پاسخ
زهراجون
5 مرداد 93 10:44
$$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ _____________$$$$$$$$$ _____$$$$$$_____$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$ ___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$ ____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$ ______$$$__$$__$$$______________$$$$ ___________$$____$_______________$ ____________$$____$______________$ _____________$$___$$$__________$$ _______________$$$_$$$$$$_$$$$$ ________________$$____$$_$$$$$ _______________$$$$$___$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$ _______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$ ______________$$$__$___$$$______$$$$ ______________$$$_$__________$$_$$$$ ______________$$$$$_________$$$$_$_$ _______________$$$$__________$$$__$$ _____$$$$_________$________________$ ___$$$___$$______$$$_____________$$ __$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$ _$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$ _$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$ _$$_____$___$___$$$$____$____$$ __$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$ __$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$ ___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$ ____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$ _____$$_$$$$___$__$$__$__________________$ _____$$____$__$$$__منتظرِ__$______________$ ____$____$__$___حضورِسبزت____$$_________$$ _____$$$$_$$$____هستم_____$$$$$$$__$$$$
mamane radin
15 شهریور 93 11:45
من لینکتون کردم.
یه مادر
پاسخ
من هم همینطور