ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

یاد داشت 3

1391/2/26 12:00
نویسنده : یه مادر
391 بازدید
اشتراک گذاری

  سلام جوانه ی کوچک

  امروز رفتم درمانگاه تامین اجتماعی که برای اولین بار حوصله کنم و کلی منتظر بمونم تا

  بتونم با استفاده از دفترچه بیمه ام به صورت رایگان تست بدم ولی بهم گفتن چون توی

  دفترچه کد ملیت نیست باید عوضش کنی ، من هم کلی اعصابم بهم ریخت که حالا اگه

  خدای نکرده یه وقت مشکلی برام پیش بیاد چه کنم توی این اوضاع که هزینه ها سر به فلک

  میکشه هر چند بیمه هم دیگه خیلی به کار نمیاد ............ رفتم اداره بیمه و گفتن چون بیمه

  شما مال تهرانه باید به همونجا مراجعه کنید و من توی این هوای گرم عصبانی

  به باباییت خبر دادم و گفت اشکالی نداره برو تست بده فعلا ، فردا هم دفترچه رو بفرست

  شرکتمون تهران تا برن دنبال کاراش . من هم که همیشه میرفتم کلینیک ایران رفتم همونجا

  برام تست رو نوشتن و بعد هم رفتم آزمایشگاه و سوزنی نوش جان کردم و قرار شده بعد از ظهر

  جواب رو بهم بدن.

  چه حس جالبی بود وقتی دوستم توی آزمایشگاه برگه رو ازم گرفت و دید تست بتاست ،

  گفت : اُه... ، وقتی سرنگ و آورد گفت : خودت میخوای یا نه ؟؟ و من با لذت تمام گفتم :

  آرهههههه ، تازه پسرم خیلییییییی دلش میخواد بغلماچخجالتمژهمژه

  و اونوقت دوستم گفت : پس ایشششششاااالله که مثبت باشه .

  توکل به خدا ، راضی ام به رضای خدای مهربونم .

  پس تا بعد از ظهر و نتیجه آز...................

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ملی مامان میکاییل
26 اردیبهشت 91 12:16
من از این تامین اشتباهی متنفرم باورت می شه تو کل بارداری فقط یه بار ازش استفاده کردم اونم سونو 60 تومن بود با بیمه شد 53 تومن
مگه اینکه بری درمانگاه های خودشون که با شرایط تو صلاح نمی بینم
بیشتر عصبی می شی و برای نخوده خاله استرس خوب نیست


آره والله
بیمه که دیگه هیچ خاصیتی نداره.
من هم درمانگاهشون چون کنار دانشگاهم بود رفتم و دیدم که اینجوریه کلا بی خیالش شدم.
ممنون که به فکرمون هستی خاله جون
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
ilijoon
29 اردیبهشت 91 10:40

براي جوانه وداداش گلش


مرسییییییییی
بووووووووووووووووووووووووس