ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

بدون عنوان

1393/3/26 21:58
نویسنده : یه مادر
264 بازدید
اشتراک گذاری
فردا 8 صبح امتحان دارم ، قبل امتحان باید پسری رو برسونم خونه ی مادرشوهر . پس باید صبح زود
بیدار بشه . از طرفی هم من شب امتحانی هستم ، الان یه جزوه ی 93 صفحه ای A4 دارم که فقط 10
صفحه از اون رو خوندم(10 روز هم فرجه داشته باشم باز شب امتحان درس میخونم) خوب یا بدش بماند
من یک بار فقط بتونم جزوه رو بخونم برام کافیهراضی
حالا امشب پسری که استخر بوده و خیلی خسته ست حاضر نیست بخوابه چون می خواد بازی ایران رو
ببینه .... الان من چجوری درس بخونمسوالچجوری صبح زود بیدارش کنمسوال
الان هم اومده بودم یه چیزی سرچ کنم سر از اینجا در آوردم
برم به کارم برسم......................
یه چیزی هم هست که هی دلم می خواد بنویسم ولی عقلم نمیذاره ، باشه سر فرصت......
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان گیسو جون
27 خرداد 93 14:33
سلام دوست گل من من مطمئنم که تو مثل همیشه از پس همه کارها برمی آی اینو از شناختی که ازت دارم می گم ممنون ممنون ممنون داشتنت همیشه برام یه قوت قلب هستش همیشه برام بمون دوستت دارم ممنون از حرفهات که مثل همیشه آرومم کرد و بازم ممنون از لطفی که همیشه بهم داری بوسسسسسسسسسسسسس
یه مادر
پاسخ
سلام خواهری عزیزمی شما بسیار بسیار لطف داری گلم موفق باشی عزیز دلم
سمیرا
27 خرداد 93 16:56
دقیقا مثل من منم شب امتحانیم هیچوقتم درست بشو نیستم امتحان چطور بود خوب شد؟
یه مادر
پاسخ
کار ِ خوب
28 خرداد 93 17:35
امام حسن علیه السلام: قوی ترین عامل جذب روزی، مداومت بر طهارت (وضو) است. بحارالانوار جلد 73، ص 318
یه مادر
پاسخ