ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

شکیبا باش

1393/3/11 18:02
نویسنده : یه مادر
299 بازدید
اشتراک گذاری
مولا علی علیه السلام فرمود: در برابر دنیایی که گرفتاری آن، مانند خواب های
پریشان شب می گذرد شکیبا باش.
(دوستی از وبلاگ کار خوب لطف کردن و این حدیث زیبا رو برام گذاشتن که خیلی مناسب
این روزهای منه)
 
همسری اومده و این روزها تمام وقتش رو برای ما گذاشته
می دونم که داره تلاش میکنه جبران دفعات گذشته بشه ، ممنونم از این همه لطف و مهربونیش
هر دومون هم سعی میکنیم بیشتر بر خودمون مسلط باشیم و اجازه ندیم مسائل جانبی آرامش
زندگیمون رو بگیره.
پسری هم تمام لحظه هاش رو با پدرش میگذرونه ، کلاس های تابستونه ش رو ثبت نام کرده ،
از دیروز هم میره استخر . هفته قبل من و پسری رفتیم بازار هفتگی و براش یک جفت جوجه اردک گرفتم
همسری برای اردک ها لونه درست کرده . خونه مون تبدیل به یک مزرعه داره میشه
از پرورش ریحون و فلفل و گوجه و بادمجون گرفته تا نگهداری اردک و ماهی (یه آکواریوم هم وقتی از کربلا
اومدیم پدر و پسر گرفتن ، 5 تا ماهی داره) امروز هم قراره بریم بذر خیار بگیریم و بریم تو کار کشت و
پرورشش...
خدا رو شکر میکنم بابت این لحظه های قشنگی که توی زندگیمون قرار میده
....................................................................................
این روزها حال و هوای دلم یه جوریه ، یه حس شیرین ، نزدیک شدن به ماه رمضان حس خیلی خوبی
به من میده
امروز هم که روز تولد آقام ابا عبدالله حسین ، برای ما که پر از برکت بوده ان شالله برای همه
عاشقانشون همینطور بوده باشه
خدایا خودت مثل همیشه هوامون رو داشته باش. ممنونم خدای مهربون من.
 
پسندها (1)

نظرات (1)

سمیرا
12 خرداد 93 20:28
سلام عزیزم خوشحالم که حال و هواتون خوبه، تو این روزا واسه منم دعا کنید یدنیا ممنون
یه مادر
پاسخ
سلام خانمی ممنون از لطف و مهربونیت عزیزم