ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

بهار 2

1393/1/28 10:55
نویسنده : یه مادر
268 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

سلام به این خونه

سلام به همسایه های این خونه

ما 11 فروردین با پرواز نجف-تهران برگشتیم . پروازمون بدون تاخیر انجام شد ولی راه رسیدن

به ولایتمون اونقدر اذیتمون کرد که به قول بنده خدایی به خاطر این سختی فراوانی که کشیدید

خدا اگر نمی خواسته زیارتتون رو قبول کنه الان دیگه حتما قبول کرده ......

من که بعد از این سفر شرمنده امامان عزیزم شدم . نتونستم به درستی عرض ادب کنم ....

پسرک ما توی این سفر 2هفته ای 1 هفته رو مریض بود . اینجا باید از پزشکان عزیزی که به صورت

تبرائی در کربلا کار می کنند هم تشکر کنم ، خدا قوت.

سفر قبلیم اسفند و فروردین 90-91 بود . اون موقع پروژه های در دست همسر همه شون یا

حوالی حرمین بوده و یا داخل حرم امام حسین (ع) . ولی توی این دو سال تغییرات زیادی

حاصل شده ، کارها گسترده تر شد و سختی های همسر دوصدچندان .....

علی جان ، تمام آرزوی من رسیدن تو به آرامش و آسایشی هست که لایقش هستی .

خدا قول پاداش در برابر عمل خیر رو داده پس حق توست که نتیجه این زحماتت رو ببینی.

به حق و حرمت امامان عزیزی که در کنارشون هستی ان شالله نتیجه این سختی هایی که

به خاطر ........ تحمل می کنی و رنج دوری از خانواده رو به جان میخری بشه یک محمدرضای

سالم و صالح.

 

اینکه بعد از سفر من هم به خاطر سختی مسیر اذیت شدم و بعدش همسری مریض شد و.....

بماند.

همسری هفته قبل به یزد رفت و ثبت نامش رو با تاخیر انجام داد.

من هم که رسما دور درس و دانشگاه رو خط کشیدم ، ترم آخر معماری همش پروژه و تحقیقه

که من نمیتونم برم دنبالشون..........

همسری از دوشنبه رفته کربلا و خونه ی ما در سکوت فرو رفته . خیلی دلم میخواد دوباره بشم

همون آدم پر انرژی ، به قول دوستانم همون آدم شارژ سر خود........

دلم میخواد حال و هوای خونه رو عوض کنم

یه چیزهای خیلی مهمی داره تو زندگیم کم رنگ میشه ، باید برش گردونم .

باید اصول رو به پسرم یاد بدم .

توکل بر خدا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پریسا
30 فروردین 93 1:11
سلام دوست خوبم زیارت قبول ممنون که پیغامم و رسوندین. امیدوارم بتونم محبتتون و جبران کنم .
یه مادر
پاسخ
سلام عزیزم وظیفه ام بود ان شالله همیشه سلامت و موفق باشید
سمیرا
30 فروردین 93 14:34
سلام عزیزم، زیارت قبول، دلم واست تنگ شده بود، چه خوب که نوشتی ان شاا... همسری و شازده کوچولو همیشه سالم و سلامت باشن، هیچوقت مریض نشن، نگران نباش خدا همیشه مواظبتون هست و شما رو در آغوشش گرفته و هواتونو داره
یه مادر
پاسخ
سلام دوست گلم سلامت باشید ممنون از مهربونیت عزیز دلم