ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

بهار 1-کربلا

1393/1/27 17:54
نویسنده : یه مادر
309 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به این دنیای مجازی و همه ساکنان اون

ما الان 7 روزه که در کربلا هستیم

روز 5 شنبه همسری سعی کرد زودتر از کارگاه برگرده که برای خرید بریم بالا شهر

رفتیم یه شیرینی سرای ایرانی و شیرینی هامون رو خریدیم ، بعد هم هایپرمارکت کلی خرید کردیم

زمان کم داشتیم و چون شب جمعه بود و همه به سمت حرم می رفتن حسابی ترافیک شده بود

سر راهمون رفتیم در خونه ی ویلایی (فعلا هم هتل دارن هم خونه ویلایی که قراره تا چند وقت دیگه

یکجا متمرکز بشن) دنبال برادر شوهر(با همسری همکارن) 

اینجا به سمت حرم که میری از یه حدی دیگه اجازه نمیدن هر ماشینی وارد بشه و همسری هم

چون عراقی نیست بهش مجوز نمیدن . برای همین باید ماشین رو توی یکی از پروژه ها که نزدیک تر

بود می گذاشتیم ، باقی مسیر رو تا سیطره نزدیک هتلمون با موتور 3 چرخه رفتیم نه به اون

ماشین نه به این 3 چرخه ولی چیزی که خیلی خوبه همه اینها در کنار هم قرار دارند و هیچکس

از دیدنش تعجب نمیکنه . ماشین هایی اینجا هست که توی ایران هرکدومش رو سوار بشی

همچین نگاهت میکنن ولی برای این مردم عادیه . خلاصه ما دوون دوون اومدیم خونه وسایل

رو گذاشتیم و به سرعت راهیه بین الحرمین شدیم . به خاطر دعای کمیل خیلی خیلی شلوغ

بود تا دلتون بخواد هم ایرانی اونجا بود . جای همه عاشقان خالی بود .

سال 1393 رو در جوار حرمین شریفین آغاز کردیم .

خدایا شکرت

دیروز هم همراه پسری رفتیم زیارت حرم امام حسین ، باز هم شلوغ بود کاروان های ایرانی

همه جا به چشم می خورند ، نتونستیم به ضریح برسیم ولی زیر قبه که رفتم تنها کاری که

تونستم بکنم این بود که سلام و پیغام دوستان رو به آقا برسونم . ان شالله که هرکسی

مشتاق زیارته قسمتش بشه.

امروز همسری از 6 صبح رفته بغداد جلسه داشته . من و پسری هم که عادت داریم به تنهایی

یه چیزی رو باید اعتراف کنم ، این بار من و پسری هردو دلمون برای خونه خیلی تنگ شده

دلمون عید دیدنی خواست ...................

خدایا ناشکری نمی کنم ، باز هم دمت گرم خدا عاشقتم

یه دوست عزیز هم تو راهه که ان شالله قراره برای اولین بار همو تو کربلا ببینیم

مامان نفس طلایی گلم

دیروز که از خواهرشون پرسیدم گفتن به سمت نجف راهی شدن ، ان شالله هرجا هستن

سلامت باشن . شماره ی عراقم رو دادم که وقتی رسیدن بتونم در خدمتشون باشم.

ان شالله باز هم میام و می نویسم ، عکس هم میزارم

تا بعد...............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

فاطمه
5 فروردین 93 1:03
شدیدا التماس دعا دارم.دعا کن منم به عشقم برسم و بیام خدمت آقا امام حسین.
یه مادر
پاسخ
فاطمه ی عزیز ان شالله هر آنچه که خدای مهربون براتون صلاح می دونه همون بشه ان شالله که قسمتتون بشه عزیزم ، اگر لایق باشم چشم حتما کنار ضریح آقا براتون دعا می کنم
پریسا
5 فروردین 93 1:47
سلام زیارتتون قبول سال نوتون هم مبارک من از خواننده های خاموشتون هستم که این پست من و از خاموشی خارج کرد . چقدر سعادت دارید که این روزا در بهشت روی زمین هستین خوب استفاده کنید. اگر قابل دونستین و یادتون موند سلام من و خانواده مو به آقا امام حسین و آقا ابوالفضل برسونیدلیاقت زیارت که تا به الان نداشتم . یک دنیا ازتون ممنون. التماس دعا.
یه مادر
پاسخ
سلام پریساجان ممنون از حضورتون چشم عزیزم حتما پیغامتون رو می رسونم ان شالله که این زیارت قسمت شما و همه ی عاشقان بشه
مامان آرشيدا قند عسل
6 فروردین 93 8:59
بهار آمد که تا گل باز گردد / سرود زندگی آغاز گردد بهار آمد که دل آرام گیرد / ز درد و غصه ها فرجام گیرد بهار بر شما مبارک
یه مادر
پاسخ
همچنین بر شما ممنون عزیزم
مامان گیسو جون
7 فروردین 93 14:39
دوست گلم سلامممممممم مهربونم عزیز دلم خوشحالم که پیش هم هستین تو رو خدا برای من و گیسو هم دعا کن کاش می شد منم بیاممممممممممم
یه مادر
پاسخ
سلام عزیز دلم فدات بشم من ان شالله قسمتت بشه عزیزم ولی خدائیش اگه الان اینجا بودی دوتایی خوش میگذروندیم ، تنهایی خیلی سخته اینجا مامان نفس طلایی هم تماس نگرفت
سنیا
7 فروردین 93 18:28
دنیــــای کودکانه با سنیـــا قالب وبلاگ سفارشی و رایگان سنیا
مامان مطهره
8 فروردین 93 9:43
سلام خواهر سال نو مبارک انشاالله همیشه خوش و خرم و در کنار هم باشید سلام مارو هم به آقا برسون
یه مادر
پاسخ
سلام عزیزم سال نو شما مبارک خواهرجان ان شالله سال خوبی داشته باشید حتما عزیزم
مامان نفس طلایی
11 فروردین 93 23:42
سلام عزیزم ... نشد هم و ببینیم .... بهت اس دادم ... قسمت نبود .... دعام کن که تو بهشتی ... خیلی دلتنگ اقام ... خیلی دعام کن
یه مادر
پاسخ
سلام خواهر ان شالله دوباره قسمتتون بشه
سمیرا
13 فروردین 93 20:16
سلام عزیزم، خوبید؟خوشید؟زیارت قبول، از طرف من کربلایی شازده کوچولو رو ببوس خانمی واسه منم دعا کنید باشه؟
یه مادر
پاسخ
سارا
15 فروردین 93 12:35
زیارت قبول
یه مادر
پاسخ
ممنون ساراجان
مامان نفس طلایی
16 فروردین 93 23:53
من تماس گرفتم قسمت نشد هم و ببینیم ... انشالله دفعه بعد
یه مادر
پاسخ
دوست عزیز و مهربونم متاسفانه به شماره عراقیم sms نمی رسیده . قسمت نبوده........... ان شالله که قسمت بشه و دوست گلم رو ببینم
مامان گیسو جون
17 فروردین 93 12:08
رسیدن بخیر عزیزم زیارتتون قبول بوسسسسسسسسسسسس
یه مادر
پاسخ
مونای نازنینم سلامت باشی خواهر ان شالله قسمت شما بشه
سمیرا
23 فروردین 93 15:18
سلام خانمی، خوبید؟کجایی عزیزم؟نیستی
یه مادر
پاسخ
سلام سمیرای عزیزم ممنون از محبتت هستیم عزیزم