ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

برف 1392

1392/11/12 12:55
نویسنده : یه مادر
323 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب برای همسری شبی پر از سعادت بود و برای من و دوستان دلتنگی و آرزوی زیارت

همسری دیروز برای چهارمین بار به غبار روبی ضریح آقام امام حسین(ع) فراخوانده شد

به همسری گفتم دوستان رو فراموش نکنی ، همسایه رو فراموش نکنی ، فلان فامیل یادت نره

و همسری هم گفت همه رو لیست کن بفرست به گوشیم تا همونجا کنار ضریح پیغامشون رو برسونم

من هم یه لیست براش فرستادم ، مامان نفس طلایی گلم هم پیشنهاد قشنگی داد گفت حالا

که اسممون رفته کنار ضریح ابا عبدالله ما هم هرکدوم یک زیارت عاشورا بخونیم ، برای من که خیلی

لذت بخش بود . ان شالله زیارت شش گوشه عشق نصیب همه آرزومندان بشه .

 

و اما امروز

البته کمی هم از دیشب

پسرم تا ساعت 11 شب منتظر بود که ببینه برف میاد یا نه مدرسه تعطیل میشه ، میتونه

برف بازی کنه و آخرش برف ندید ،  قبل خوابش دعا کرد و یه جورایی مطمئن بود خدا هواشو داره

و امروز صبح با شهر سفیدپوش روبرو شد و به مراد دلش رسید .

از اونجایی که هر وقت برف اومده توی شهر و دیار ما برق و گاز و..... قطع میشده

و من هم وظیفه دارم همه جوره پسرم رو تامین کنم ، از 7 صبح شروع کردم به پخت و پز

یه قابلمه آبگوشت گذاشتم(از شب قبل چون هواشناسی اعلام کرده بود سرد میشه نخود و

لوبیا رو خیسونده بودم) یه قابلمه کوچیک ماکارونی ، یه مقداری کتلت همراه با پلو نیشخند

یه همچین آدم آینده نگری هستم منمژه

دیگه اینکه همراه پسری رفتیم توی حیاط بالا و فعلا با برفهای موجود تنه ی آدم برفی رو

آماده کردیم قراره عصری بریم برای ادامه پروژه مون . یه آدم برفی کوچولو هم ساختم و

داخل یه ظرف گذاشتم بردم برای روشنک آخه استراحت مطلقه و در ضمن عاشق برف

از صبح بیشتر ساعات برق نداشتیم الان هم که وصل شد پسری خواست بیاد بازی کنه

چون کلا ماهواره ها قطع شده دیجیتال هم که نداریم ، فعلا من سو استفاده کردم و اینجام

برم پست رو تحویل پسری بدم .

راستی برف با شدت داره میباره..........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نسرین (عزیز دل مامان و بابا)
12 بهمن 92 13:30
عزیزم همسرت هنوز کنار ضریح امام حسینه؟؟ میتونن واسه منم دعا کنن؟
نسرین (عزیز دل مامان و بابا)
12 بهمن 92 19:36
مرسییییییییییییییییییی مامانی. واسه من نشد عیبی نداره. واسه همسرم. مریضه. دعا کن خدا شفاش بده. و واسه سارام. در مورد توده، دکتر میگه چون درد نداره مشکوکه. چون اگه غده شیری متورم شده بود بایست درد داشته باشن.
یه مادر
پاسخ
چشم عزیزم حتما ان شالله که چیزی نیست گلم ، توکل بر خدا
مامان مطهره
13 بهمن 92 11:05
سلام خواهر امیدوارم من رو یادت نرفته باشه . فقط اگه یادت رفته باشه......شوخی کردم ما همیشه التماس دعا داریم . جای من و مطهره هم برف بازی کنید ما که تو این تهران نفرین شده هیچی ندیدیم
یه مادر
پاسخ
سلام فائزه جان ، سفارش همه دوستان گل وبلاگی رو کرده بودم
مامان نفس طلایی
16 بهمن 92 15:07
لطفت تا اخر عمر یادم می مونه عزیزززززم
یه مادر
پاسخ
من که کاری نکردم گلم، عزیزمی