ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

بدون عنوان

1392/9/24 9:15
نویسنده : یه مادر
205 بازدید
اشتراک گذاری

دو روز بود نی نی وبلاگ برام باز نمیشد.

دیروز فرصت نکردم ولی امروز حتما باید با روابط عمومی ص دا و س یما تماس بگیرم به

سایتشون هم برم و هر چی دلم میخواد بارشون کنم .

واقعا اونها نمیدونن ایران تو کلی از شهرهای عراق پروژه داره واقعا نمیفهمن ساعت 2 ساعتیه

که اکثر خانواده ها پای تلویزیون هستن

من دیروز مردم و زنده شدم ، هیچ وقت همچین چیزی رو تجربه نکرده بودم

اخبار ساعت 2 کلی مناظر برفی نشون میده و خوشحالی مردم رو به نمایش گذاشته ما هم

به وجد اومدیم اونوقت یهو بر میگرده میگه حمله ت ر و ریستی به م هندسین و کار گران ایرانی

در ع راق....................

دنیا دور سرم چرخید تا بگه کدوم شهر بوده ، بمیرم برای دل اون خانواده هایی که عزیزاشون

رو توی این حادثه از دست دادن ............

مادر شوهرم بنده خدا داشت سکته میکرد همون لحظه با من تماس گرفت که از علی خبر داری

من خودم حالم خراب میگم مادر من دیدی که گفت شمال بغداد بوده

تا شب فقط واسه اون خانواده ها اشک ریختم

هنوز هم حالم ردیف نیست

از درون داغونم ولی چه کنم که چشم خیلی ها به لبخند و چهره آروم من نیاز داره ............

فائزه جان ممنونم از لطف و محبتت عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

علامه كوچولو
24 آذر 92 10:15
سلاااااااااااااااااام از ديروز فقط و فقط به ياد شما بودم و نگراني امانمو بريده بود ادرستونو نداشتم تا بيام وبتون حال همسرتونو بپرسم و امروز بعد كلي جستجو موفق شدم خداروشكرحالشون خوبه ولي واقعا دلم گرفت...خانواده هاشون كم درد غربت رو تحمل كردند حالا درد نبودنشونو كجاي دلشون بذارن انشاءالله خدا به همشون صبر بده
یه مادر
پاسخ
سلام دوست خوبم ممنونم از لطف ومحبتتون ، شرمنده ام کردین خدا رحمتشون کنه خدا به خانواده هاشون صبر عطا کنه
مامان مطهره
24 آذر 92 15:58
ای خواهر مردم و زنده شدم تا خبر بدی. مشکل نی نی وبلاگ برای من هم بود بعد از چند روز امروز تونستم بیام. باز هم خدارو شکر میکنم.
یه مادر
پاسخ
زنده باشی عزیزم ممنون از لطف و محبتت خواهری
مامان گیسو جون
24 آذر 92 17:28
سلام عشقم خوبی؟ بمیرم برای دلت چی کشیدی خدا می دونه من اصلاًتلویزیون نگاه نمی کنم و از همه جا بیخبرم اگه می دونستم می زنگیدم حرف بزنیم سبک بشی بوسسسسسسس شکر خدا که حالشون خوبه واقعاً خدایا به همشون صبر بده
یه مادر
پاسخ
سلام خواهری ممنون عزیز دلم زنده باشی موناجان من که مردم و زنده شدم عزیزم طفلک خانواده های اون بندگان خدا خدا رحمتشون کنه و به خانودشون صبر بده
سمیرا
4 دی 92 20:01
منم اون لحظه دقیقا یاد شما افتادم و کلی نگران شدم بمیرم چی کشیدی
یه مادر
پاسخ
زنده باشی عزیز دلم ، ممنون از محبتت