ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

بدون عنوان

1392/9/19 9:11
نویسنده : یه مادر
204 بازدید
اشتراک گذاری

افسردگی میخواد بر من غالب بشه

 

کمکککککککککک

 

از بودن توی خونه حالم بد میشه ، از وقتی همسری رفته من حتی

 

خونه بابام هم نرفتم

 

دلم یه مهمونی میخواد که دغدغه و بدو بدوهای پذیرایی رو نداشته

 

باشه ، یه جمع گرم و صمیمی

 

دلم کوه میخواد ، دلم قدم زدن توی جنگل و لا به لای درختها رو

 

میخواد.........

 

خب از اونجایی که نمیتونم هیچ کدوم رو داشته باشم پس بی خیال

 

اینکه دلم چی میخواد

 

مگه مهمهناراحت

 

 امروز پسری فاینال زبان داره ، ترم 2 هم تموم میشه شکر خدا ولی

 

خب من نمیتونم بگم آخ جون کارهام کمتر میشه ، چون ترم جدیدش

 

وسط امتحانای پایان ترمم شروع میشه.

 

حالا میون این همه کار شازده پسرم همراه 5 نفر دیگه انتخاب شدن

 

واسه جشنواره جابربن حیان

 

این فسقلی ها که نمیتونن تنهایی کاری انجام بدن ، دو تا گروه 3 تایی

 

شدیم خوشبختانه گروه ما هر سه مون مامان های فعالی هستیم

 

دیروز اولین جلسه رو داشتیم قراره تا شنبه موضوع رو انتخاب کرده و

 

اعلام کنیم . نحوه کار هم اینجوریه که (احتمالا خونه ما) یک جا قرار

 

بزاریم و همراه بچه ها تحقیقات و کارها رو انجام بدیم ، بچه هامون باید

 

به موضوع تسلط کامل داشته باشن تا زمان برگزاری جشنواره از

 

پروژشون دفاع کنن .

 

من هنوز به پروپوزال خودم فکر نکردم درگیر پروژه پسری شدم .

 

توکل بر خدا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مارو کیجاشان (مادر و دخترها)
19 آذر 92 11:34
سلام عزیزم ،‌حالت چطور خوبید ؟ ممنون که به من سر زدی خوشحال میشم اگه بتونم کمکتون کنم و ممنون از لطفت ،‌ من سعی می کنم هر هفته 4 تا غذا رو آموزش بدم خواهش می کنم با نظرات در زمینه منو راهنمایی کن .
یه مادر
پاسخ
سلام مادر عزیز ان شالله موفق باشی
مامان گیسو جون
19 آذر 92 14:24
الهییییییی کاش نزدیک هم بودیم و یه دل سیر پیش هم می نشستیم و می حرفیدیم وای ببین چقدر بچه ها زود بزرگ میشن ان شاا.. مثل همیشه موفق باشی راستی خوب شدی؟
یه مادر
پاسخ
کاش نزدیک بودیم مونایی سلامت باشی عزیزم ای خوبم شکر ، میگذرونم
مامان گیسو جون
19 آذر 92 22:27
خدا رو شکر الهی همیشه سلامت ببینمت
یه مادر
پاسخ
ممنون عزیز دلم
مامان مطهره
20 آذر 92 9:56
سلام خواهر نبینم افسرده باشی ها سرت رو بیشتر به پسری گرم کن تا نبودنشو احساس نکنی (انگار میشه، یه چیزی گفتما انگار تا حالا چی کار میکردی) بازم توکل به خدا انشاالله به زودی همه چیز درست میشه
یه مادر
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از لطف و مهربونی همیشگیت خواهری
لیلا
20 آذر 92 10:31
پاشو نبینم افسرده بشی.پاشو از پاییز عکس بگیر.غذاهای جدید بپز .پاشو یالا
یه مادر
پاسخ
چشم قول میدم بچه خوبی بشم
SaYa
20 آذر 92 17:17
سلام عزیزدلم خوبی؟ اوووخی افسردگی نباید بهت قالب بشه ها عزیزززززم به نظرم یه کلاس اسم بنویس
یه مادر
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم چشششششششششششششمممم سایاجان ، عزیزم به نظرت من وقت سر خاروندن دارم